Raiskaus

minä vaan

Vastahakoisesti olin lähdössä kaverini kanssa bileisiin. Ne oli yhden meidän koulus olevan pojan tykönä. Olin silloin ysillä. Bileistä oli puhuttu jo kauan ja kaikki muut odotti niitä innolla paitsi minä. Ei sillä ettenkö ollut kova bailuihminen, mutta sillon ei oikeen huvittanu. Mutta menin kuitenkin bestikseni painotuksella. Olin sanonut vanhemmilleni, että menisin juhlien jälkeen kaverilleni yöksi, koska en halunnut mennä kännissä kotionikaan.
Siis olimme kaverini kanssa valmistautumassa lähtöön. Seisoimme vieretysten peilin edessä, eikä näky ollut hullumpi. Olimme molemmat melkein 170 senttii pitkiä ja minulla oli punaiset pitkät hiukset ja kaverillani vaaleat vielä vähän pidemmät hiukset. Olimme laihoja ja muutenkin mittamme olivat kohdallaan. Meistä kumpikaan ei kumminkaan seurustellut sillä hetkellä. bileisiin täytyi viedä omat juomat, joten kaverini oli pyytänyt isoveljeään ostamaan meille juomat. Siis lähdimme bileisiin.
Kun saavuimme paikalle siellä oli jo täysi meno päällänsä. Siellä me sitten oltiin ja juotiin oikein kunnolla. Hetken päästä kaverini sanoi lähtevänsä tupakalle ja jäin odottamaan häntä sinne sohvalle. Kului puoli tuntia ja kaveriani ei kuulunut, joten lähdin etsimään häntä. Löysin makuuhuoneista pareja, jotka olivat jo päässeet pitkälle ja pahoittelin keskeytystä. Päätin lähteä kotiin. Enhän nyt voinut mennä kaverini kotiin, koska hän ei ollut siellä. Kello oli jo yli puolenyön, joten vanhempani olisivat jo nukkumassa. Lähdin siis kotiin. Matkan varrella oli pieni metsäpolku, joten päätin oikaista sitä kautta. Kävelin polkua ja yhtäkkiä joku kävi kimppuuni takaa päin. Sitten silmissäni pimeni.

Heräsin jostakin huoneesta. se oli kolkko huone jossa ei ollut ikkunoita. siellä oli vain iso sänky, johon minä olin sidottuna. Kädet kumpikin omiin nurkkiinsa ylös ja jalat alanurkkiin. Tunsin päässäni kipua. Huomasin ettei minulla ollut ylläni muuta kuin rintsikat ja stringit. Aloin huutamaan. Ovi aukesi ja sisään tuli kaksi miestä. He olivat noin 20-25 vuotiaita. Toinen miehistä sanoi:
-ai sinä heräsit. Me jo odottelimmekin sitä.
-Päästäkää minut irti, huusin heille.
-Ai miksi? Sinähän puhut meille noin rumaan sävyynkin. Ja miksi me päästettäisiin sun kaltanen hyvä pano menemään?
Mies tuli lähemmäksi minua ja veti puukon taskustaan ja toi sen silmieni eteen.
-Oleppas nyt oikein kiva tyttö äläkä yritä edes puhua saatika sitten huutaa. ONKO SELVÄ? Mies sanoi.
Nyökkäsin.
- No aloitetaampa sitten.
Mies laittoi puukuon rintaliivieni alle ja katkaisi ne taitavasti minua satuttamatta. Sitten oli vuorossa stringini. nekin hän sai pois ihan siististi ja alta paljastui siistitty häpyni. Mies riisuutui ihan alasti ja hänen kalunsa oli puolikova. Hänellä oli hyvä kroppa hän oli lihaksikas ja muutenkin aika komea. Toinenkin mies riisuutui. Hänen kalunsa oli jo kovana. Tämä mies oli selvästi ujompi, koska ei ollut sanonut mitään. Hän oli myös lihaksikas ja paremman näköinen, kuin toinen. Toisissa olosuhteissa hän olisi ollut poikaystävä ainesta. Siis tämä rajumpi mies tuli päälleni ja tunki kalunsa suuhuni.
-Ime sitä, niin hyvin kuin osaat, hän huusi.
Olin kokematon ja yritin imeä hänen kaluaan niin hyvin kuin osasin.
-Tee niin kuin sovittiin, sanoi mies ujommalle miehelle.
Ujompi mies alkoi nuolla klitoristani. se tuntui ihanalta, mutta samalla pelottavalta. Yhtäkkiä hän lopetti ja kysyi ujosti:
-oletko neitsyt?
Nyökkäsin, mutta hän ei nähnyt sitä, joten toinen sanoi:
-On hän. Tästähän tulee vielä hauskempaa, kuin kuvittelin. Hän katsoi toista miestä ja sanoi tälle:
-Älä vaan katsele siinä, vaan toimi.
Ujompi mies jatkoi nuolemistani. Hän nuoli klitoristani ja työnsi kaksi sormea sisääni. Voihkaisin. Sittä hyvästä sain toiselta mieheltä lujan läpsäyksen poskelleni. Rajumpi mies otti kiinni hiuksistani ja nussi minua suuhun. Hetken päästä minä sain orkun alhaalla tapahtuvien toimintojen johdosta. Koko kehoni tärisi ja voihkin hiljaa. Taas minua läpsäistiin poskelle. Hetken päästä mies sanoi:
-Kohta tulee. Niele kaikki huora!
Hän karjui ja lämmintä spermaa lensi suuhuni. Osa lensi kasvoilleni ja sain sarja läpsäisyjä poskilleni.
-eihän se hänen vikansa ollut,ujompi mies sanoi.
-Kysyikö joku sinulta jotain? toinen mies sanoi, tule vaihdetaan paikkaa. hän tönäisi ujomman miehen pois vittuni luota ja tuli itse siihen. Toinen mies tuli kasvojeni luo ja pyyhkäisi spermaa pois. Hän muodosti huulillaan "olen pahoillani" ja minä nyökkäsin. Ujompi mies työnsi kyrpänsä suuhuni. se oli hieman isompi, kuin edellisellä miehellä. Hän työnsi sen mahdollisimman hellästi suuhuni ja liikutteli sitä sielä. Toinen mies irroitti jalkani ja asettui polvilleen ja nosti jalkani olkapäilleen. Hän ohjasi kullinsa sisälleni ja minusta tuntui, ettei se menisi sisään, mutta sitten se meni ja hän alkoi rajusti koko ajan tahtiaan nopeentaen nussimaan minua. Minusta tuntui, että halkeaisin. ujompi mies laukesi suuhuni ja nielin tällä kertaa kaiken. Heti sen jälkeen minä laukesin ihan hiljaa inisten ja toinen mies minun jälkeeni. Tunsin kuinka sperma valui ihollani.
rajumpi mies nousi ja sanoi hakevansa yllärin. hän tuli kohta takaisin kädessään muovipussi. Hän sanoi ujomalle miehelle:
-Nussi häntä! minä katselen.
Ujompi mies punastui, mutta teki työtä käskettyä. Hän nussi minua samalla tavalla, kuin toinenkin mies ja laukesimme yhtäaikaa. Rajumpi mies käski ujompaa menemään pois ja lukistsi oven sisältä päin. Hän otti pussistta kurkun. Katsoin häntä pelästyneesti. Hän laittoi kurkun päälle kortsun. hän sitoi minun jalkani haaralleen sängyn jalkopään tolppien yläreunoihin. hän alkoi työntämään kurkkua sisääni.
-ei se mene, ei se mene! Huusin hänelle. hän läpsäisi minua perseelle.
-Ole hiljaa! hän huusi ja jatkoi työntämistä. itkin, koska kipu oli hirveä. Hän sai kurkun sisään. Se painui pohjaan asti ja ajattelin, että nyt kuolen. Hän nussi minua rajusti kurkulla ja minä itkin ja huusin. Toinen mies ulkopuoleella yritti avata ovea ja pyysi päästä sisään.
-Mene pois! Huusi kimpussani oleva mies.
-sinullakin on vuorosi. hän jatkoi.
Ulkona oleva mies yritti aukasta ovea, muuta turhaan. Minä itkin ja voihkin. Sain kolme orgasmia ja kolmannen kerran jälkeen hän lopetti. Hän avasi oven ja sanoi ujommalle miehelle, että nyt oli hänen vuoronsa. Hän lähti ulos ja ujompi mies tuli sisään ja lukitsi oven. Hän irroitti jalkani ja käski olemaan hiljaa. Hän irroitti myös käteni ja tuli viereeni makaamaan. Hän pyyhki kyyneliä kasvoiltani ja toisti kokoajan korvaani:
-Olen pahoillani näin ei pitänyt käydä.
Minä vain nyökkäsin. Juttelimme siinä sängyllä. Me kaksi alastonta ihmistä. Miehen nimi oli Tomi. Hän oli 18. Toinen mies oli hänen isoveljensä Sami, joka oli 22. Sami oli aina lapsena ollut Tomin apuna, kun heidän isänsä oli hakannut Tomia. Sami oli sanonut, että Tomi oli hänelle tämän velkaa ja Tomi tavallaan pelkäsi Samia. Me sovimme, että minä voihkisin välillä, jotta Sami luulisi, että huoneessa tapahtuisi jotakin. Tomi sanoi, että Sami oli kännissä ja oli vain ajan kysymys, että hän sammui. Sovimme, että sitten Tomi päästäisi minut menemään.

hetken päästä Sami koputti ovelle ja Tomi sitoi minut uudelleen ja avasi oven. Sami ontui luokseni. Hän irroitti minut ja käänsi mahalleni ja sitoi käteni selkäni taakse. Hän tunki sormensa vittuuni ja sen jälkeen siveli sormillaan pepun reiän ympärystä. Hän tuli päälleni ja yritti tunkea kyrpäänsä perseeseeni. Tomi katsoi vierestä surullisena. En enää tuntenut mitään kunnolla, joten se ei ollut sen kivuliaampaa, kuin mikään aikaisempikaan. Hän siirtyi pois päältäni ja irroitti minut ja käski tomin mennä makaamaan sängylle ja minun hänen päälleen. Meidän täytyi taas nussia Samin katsoessa, mutta hetken päästä hän tuli taakseni ja alkoi taas tunkemaan kullia perseeseeni. Itkin ja huusin, koska tämä oli kauheampaa, kuin aiemmin. Katsoin Tomia silmiin. Hänkin itki ja sai orgasmin. Sain orkun Tomin jälkeen ja sen jälkeen Samikin laukesi sisälleni. sami lähti pois päältäni ja Tomi altani. Sami sitoi minut niinkuin aluksikin ja he molemmat kävelivät pois. Minä tunsin kipua alapäässäni ja itkin siihen asti kun nukahdin. Havahdin heräille, kun Tomi ravisteli minua. Hän irroitti siteet ja heitti minulle vaatteeni.
-Alusvaatteitahan et voi enään ottaa, kun ne ovat rikki. Minun puolestani voit mennä poliisille. Se on aivan oikein meille, Tomi sanoi.
Katsoin häntä pitkään. Ja kysyin:
-Tulisitko mukani?
-Siis minne?
-No pois täältä.
-en voi jättää Samia ja minne menisin?
-Onko Sami tehnyt jotain hyvää sinulle? Kai sinulla nyt koti on jonne voit mennä.
-Sami piti puoliani lapsena. Ja täälä minä asun Samin kanssa. On minulla tietysti kotikin, mutta en tiedä halutaanko minua sinne.
-Voit tulla meille. Tai kyllä sinulle joku paikka keksitään.
-Hyvä on. Mennään sitten, tomi sanoi ja suuteli minua pitkään.
-Kiitos,hän kuiskasi. ... Tämä oli eka novellini. Kommentit ovat tervetulleita.

6

8994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirkku

      Mahtava todellakin, harmi vaan että piti lukea se töissä niin en pääse purkamaan syntynyttä himoani! Tuohon vielä ruoskiminen niin haluaisin kokea tuon kaiken oikeassa elämässä! KIITOS.

      • Ari

        Hei! Luin fantasian, ja se oli aika hurja. Olen samaa mieltä erään kommentoijan kanssa, että jos raiskaus on todellinen, eli teon tekijä ei pätkääkään välitä kohteestaan, niin silloin siitä on ilo ja nautinto kaukana. Mutta sadomasokistiset ihmiset tietävät, että on myös mahdollista alistaa toinen hyvinkin vahvasti, ja silti, kun tämä alistuva tietää olevansa kuitenkin luotettavissa käsissä, hän nauttii kielletystä hedelmästä entistä enemmän. Jollakin erikoisella tavalla rangaistus mahdollistaa suuren nautinnon.

        Itse etsin hyvin nuorta naista, mielellään nättiäkin ja pienikokoista, joka olisi kiinnostunut tulemaan alistettavakseni. Oikeasti olen hyvin hellä ja kiltti ihminen, ja otan toisen tarpeet huomioon usein ennen omianikin, mutta seksipuolella olen huomannut tykkääväni tällaisesta. Erään partnerin kanssa esimerkiksi estin hänen suostumuksellaan häntä hengittämästä, kunnes hän sai orgasmin. Seksimme oli rajua, naiseen tunkeuduttiin voimakkaasti, myös anaalipuoli oli (hellemmässä) käytössä, ja spermaa ei säästelty, vaikka ehkäisy oli myös unohdettu. Tavallaan aika kipeää siis, myönnän, mutta nainen nautti enemmän kuin koskaan.

        Itse olen 38-vuotias mies, jopa hieman pyöreä, ja apinamaisen karvainen. En ole sen niminen kuin mitä nyt väitän olevani, mutta minut tavoittaa osoitteesta [email protected]. Oikeasti olen viihdealalla, jonkin verran ehkä tunnettukin artisti. Moralistit älkööt vaivautuko minulle kirjoittamaan, vaan haukkukoot minut jo tällä palstalla, kiitos!

        Partnerit ovat minua kehuneet, ja "se" on minulla aika iso. Olen sukupuolitaudeista vapaa, ja toivon etsimäni naisenkin olevan samanlainen. Vaikka en voi väittää jättäväni tätä viestiä "tositarkoituksella" eli vielä vakavammat asiat (parisuhde) mielessä, olisi toki todella kiva taas löytää nuori ja nätti nainen, joka tykkää samanlaisista asioista kuin minä, ja jolle voin tuottaa nautintoa samalla kun itsekin nautin!

        Kevätterveisin!!!


    • girlie

      Tää oli todella hyvin kirjoitettu ja osaat kuvailla asioita, tapahtumia ja tunteitakin todella hienosti. Ainoa, mikä tökki, oli toi aihe. I know, ei oo pakko lukee, mut raiskaus ei oo mikään leikin asia. Tuli vähän paha mieli, mut se on mun ongelma, jos joku nauttii, niin...
      Eli kirjota jotain muuta, kiihottavaa mutta...hmm, miten sen sanois...kaunista.

      • ...Girlien kanssa. Ei oikein napannut tollainen raiskaus-stoori. Mutta kaipa sitä on makunsa kullakin, vaiken voikaan sanoa kuin että huh sentään.


    • M75

      Tästä fantasiasta on leikki kaukana! Mun kaveri raiskattiin ja voin kertoa, ettei nainen/tyttö TODELLAKAAN saa orgasmeja, kun paikat revitään rikki ja sattuu mielettömästi! Joku hullu vielä lukee tämän nobvellintekeleen ja luulee, että naiset nauttii raiskauksesta. Fantasiansa kullakin, mutta vois vähän miettiä mitä menee kirjoitamaan kaiken kansan luettavaksi!
      Raiskausfantasioijille siis tiedoksi: nainen EI SAA raiskauksesta nautintoa, vaan kipua, nöryytystä ja henkistä kärsimystä!

      • n81

        Ja et oikein mies kirjottanut... oot viisas.

        Sadomasokismi on taas asia erikseen, siinä on kumpikin omasta tahdostaan mukana. Raiskaus on aina väärin eikä kukaan nainen nauti siitä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe