Talon katolle 1:2 ja aurinko paistaa sivusta ja vain ilta aurinko paistaa suoraan. Varjoja on paljon eri aikoina. Paikka on huono mutta siihen ne ruuvataan. Ensiksi rahaa on vain minulle suureen n 10kw verkko invertteriin joka olisi mikä pitkäikäinen laadukas malli? Käytän sähkön itse mutta mahdollinen ylijäämä verkkoon.
Paneeleita ostelen pikkuhiljaa lisää rahan kertyessä ja ensiksi n 1kw ja sitä laajennellaan lisää ajan kuluessa. Mitä paneeleita kannattaa ostaa ongelma sijoitukseen? Kaikkea hankintaa varjostaa rahattomuus mutta mistään ei tingitä ja kytkennät tekee oikea sähkömies mutta asennukset pitkälle itse.
Minkä paneelin valitsen varjoisaan ?
6
81
Vastaukset
- Anonyymi
Parasta on kun valitset NoShow Unobtainium-paneelin niin ei tule murheita tuoton suuruudesta tai pienuudesta.
- Anonyymi
Wishalloyn paneelit saattaisivat olla parhaat pidemmässä juoksussa...
- Anonyymi
Ei mitään paneeleita väärään suuntaan kun verkkosähkö löytyy. Sähköttömän mökin ymmärtäisin niin sais ees vähän pakollisiin.
Keväällä ja syksyllä et saa käytännössä mitään jos lapepuoli on länteen - Anonyymi
Jos aurinko ei paista kunnolla niin unohda koko juttu. Tyhjän saa pyytämättäkin.
- Anonyymi
Täältä osviittaa paljonko paneeli tuottaa hajavalossa.. https://youtu.be/Xw2AYIueu_Y
- Anonyymi
Jos saan ehdottaa niin laita kuusipaneelia muutama metri, halpa ja toimiva sijoitus, noista aurinkopaneeleista ei ole tuohon tarkoitukseen vastetta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238