Minkä sairauden oire se on? Kun mikään ei hävetä, louskuttaa vaan leukojaan joka paikassa, eikä normaalin ihmisen häpyä ole annettu.
Milloin ihminen ei häpeä mitään?
20
277
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän nämä kirjoittelut menee jo ihan pelkän julmuuden piikkiin.
- Anonyymi
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/narsisti-ei-koe-koskaan-olevansa-vaarassa#b15afad4
Hyvä kirjoitus!- Anonyymi
”Vahvoja narsistisia piirteitä omaava, riittävän älykäs narsisti kerää ympärilleen ikään kuin hovin alistettavia, hännystelijöitä, palvelijoita ja eri tavoin hyväksikäytettäviä lähimmäisiä", Schulman kertoo.
Narsisti on ihmisenä mahdoton ja manipuloi muita. Vaikka hän käyttäytyisi kuinka silmittömän väkivaltaisesti, pettäisi puolisoaan, ryyppäisi ja törttöilisi kaikin tavoin, hän ei kykene näkemään itsessään virheitä. Narsisti löytää vikoja ainoastaan muista – tai syyttää olosuhteita ja ympäristöä. Hänellä on omasta mielestään pelkkiä oikeuksia, velvollisuudet ovat muiden kontolla.”
- Anonyymi
Aloitus on erinomainen perussuomalaisen perussairauskertomus, sanan yleisessä merkityksessä.
- Anonyymi
Varmasti narsisteja löytyy Suomen kaikista puolueista.
Täällä on äänessä ollut vain yksi puolue ja sen äänekäs edustaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti narsisteja löytyy Suomen kaikista puolueista.
Täällä on äänessä ollut vain yksi puolue ja sen äänekäs edustaja.Niinpä. Hyvää ajattelua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Hyvää ajattelua
Todella.
- Anonyymi
Unohditte vielä sen,että narsisti on epäonnistunut useista parisuhteista, nimittelee uusia uhrejaan narsisteiksi ja ei kustanna adobtiolapsia suvaitsemattomasti vainoamilleen ihmisille vaan vaatii kaikkia etuja vain itsensäkaltaisille.
- Anonyymi
Valtuusto on täynnä narsisteja ja täytyy sanoa että paljon meitä on.
- Anonyymi
Tänään taas ollu kovaa kirjoittelua.
- Anonyymi
Niinpä, vain yksi sivistyslautakunnasta häpesi.
Mm. Anitta Hakkarainen, joonas kinnunen, kalevi kinnunen ei häpeä mitään.
Valittaa aluehallinnon päätöksistä, ja myös oikeuden lainvoimaisista päätöksistä.
Ammattivalittajat!- Anonyymi
Narsistin itsearvostus ei ole kehittynyt normaalisti, sillä hän ei ole lapsuudessaan voinut kokea olevansa hyväksytty sellaisena kuin hän on. Tämän vuoksi hän ei aikuisenakaan koe olevansa riittävä ja kelpaavansa muille, teki tai toimi hän sitten miten tahansa.
Narsistilla on jatkuva tarve peittää alemmuuden ja huonommuuden tunnetta. - Anonyymi
Sivistyslaitakunnan kanssa ei onnistunut minkäänlainen keskustelu, vaikka pyysimme päästä esittelemään asian faktoja.
Lain mukaan asianosaisen pitää päästä kertonaan ennen päätöksentekoa asiansa, kinnulassa ei halukkuutta kuunnella tosiasioita, ennenkuin oikeusasiamies soittaa;)
Hyvä että diagnoosi valmis, ymmärretään sivistyslautakunnan jäseniä helpommin.
- Anonyymi
Tuo on totta, narsisti on tosiaan ikävä tapaus ,on kokemusta omasta takaa(ei puoliso) ,mut sukulainen.Aivan turha yrittää MINKÄÄNLAISTA keskustelua ,tai yhteydenpitoa, eivät ymmärrä minkäänlaista normaali elämää, luulen net lääkkeetkään tuskin auttavat heille. Kaikkein paras pysyä erillään tykkänään.
- Anonyymi
Kyllä. Ei myöskään kannata lähteä väittelemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Ei myöskään kannata lähteä väittelemään.
Totta, mekin laitettiin lakimies asialle niin ei tarvinut sivistyslautakunnan narsistien kanssa itse väitellä selvöstä asiasta.
Narsistit hävisi 4 kertas oikeudessa ja saivat 3 vakavaa huomautusta laittomuuksista.
Aika selkeästi tuntuvat olevan aina itse oikeassa. Ei luottamushenkilöiksi voi ketään sivustyslautakunnan jäsentä lain mukaan päästää!
Tuntuu olevan että kinnulannpäättäjistä 90% on narsistia, ja keputhan täällä päättää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, mekin laitettiin lakimies asialle niin ei tarvinut sivistyslautakunnan narsistien kanssa itse väitellä selvöstä asiasta.
Narsistit hävisi 4 kertas oikeudessa ja saivat 3 vakavaa huomautusta laittomuuksista.
Aika selkeästi tuntuvat olevan aina itse oikeassa. Ei luottamushenkilöiksi voi ketään sivustyslautakunnan jäsentä lain mukaan päästää!
Tuntuu olevan että kinnulannpäättäjistä 90% on narsistia, ja keputhan täällä päättää.Puhut varmaan itsestäsi ja lähipiiristäsi sopii noi kaikki oireet kyllä hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut varmaan itsestäsi ja lähipiiristäsi sopii noi kaikki oireet kyllä hyvin.
Tiedän kuka oot kirjoittaja. Liiankin hyvin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171093124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123648Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392460Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252368Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31700- 1941255
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491224- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591059Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771009