Mulla on vajaa 6kk ikäinen kani ja ENNENKUN KUKAAN SANOI "VIE LÄÄKÄRIIN" NIIN VIEN. Pupulle on siis varattu aika tarkastukseen viikon päähän mutta tänään kuulin pupuseni yskivän tai sellaista vinkumisen tapaista mietin että olisikohan tarvetta varata huomiselle aika? Teki kaksi vinkumisen ja aivastuksen sekoitukselta kuulostavaa yskäisyä. Normaali ruokavalio, saa ananasmehua 10ml päivässä (mietin voisiko tämä aiheuttaa sen),papanat pienentynyt, juominen vähentynyt, heinänsyönti vähentynyt ja nukkuu enemmän. Jos joku tietää mitään mistään joka liittyy näihin niin KERRO! Kotona melko paniikissa ja googlaillut koko päivän mikä aiheuttaisi tämän mutta ei löydy. AUTTAKAA♡
Onko kanini kipeä?
Anonyymi
3
184
Vastaukset
- Anonyymi
No siis mulla on kääpiöluppa ja ei sekään paljoo heinää syö. Onko sulla heinäpallo koska jos ei oo kanttii ostaa koska kanit syö siitä paremmin heinää. Ja vesikupin vois vaihtaa pulloon kun ainakin mun pupu tykkää enemmän pullosta.
- Anonyymi
Sillon sun kanilla ei oo kaikki hyvin. Kanin ruokavalion tulisi koostua pääosin heinästä. Onko heinäsi huonolaatuista vai saako kanisi liikaa muuta ruokaa?
- Anonyymi
Jos kani yskii harvoin, ei tule huolestua. Se voi johtua esim pölystä tai kuivasta ilmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931392
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53584