Ei olisi ikinä pitänyt alkaa uusperheeseen...mies jäi eläkkeelle, minä käyn töissä vielä pitkään. Miehen aikuinen poika on meillä melkein joka päivä; syö ja nukkuu sohvalla. Koulut ei ole maistuneet eikä töissä ole yli 30-vuotias ollut koskaan. Isä hakee ja vie, passaa ja paapoo. Minua ärsyttää , että meillä rötväillään joka päivä. Miehen kanssa tulee riitaa jatkuvasti, kun sanon asiasta. Omat lapseni käyvät pari kolme kertaa kuussa, mikä on normaalia nuorille töissäkäyville aktiivisille ihmisille. Lisäksi käyn itse hoitamassa lapsenlasta. Olen väsynyt siihen, että minun kodissani asustaa miehen poika sillä aikaa, kun olen töissä. Olen jo niin väsynyt tilanteeseen, että lähtisin tilanteesta pois, elleivät rahani olisi kiinni talossamme ja lainaa on paljon. Avioeroa mietin päivittäin.
Miehen aikuinen poika ramppaa joka päivä
15
53
Vastaukset
- Anonyymi
En kuitenkaan voi ottaa avioeroa, koska mieheni maksaa asuntolainan ja muutenkin elän hänen rahoillaan. Olen todellakin puun ja kuoren välissä.
- Anonyymi
Loisina elätte kumpikin ,miehesi poika ja sinä, sinun pankkitilisi vaan kasvaa, kun kaikki tulosi jää säästöön, kun miehesi maksaa kaiken.
Kestät vielä hetken , otat eron sitten kun pankkitilisi on pullollaan rahaa , ja saat vielä talosta puolet, ellei teillä sitten ole avioehtoa, siltikin voitat , kun kaikki rahasi on säästössä.
Jos olisin tuo mies, niin heittäisit teidät molemmat pihalle mokomat verenimijät. - Anonyymi
Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loisina elätte kumpikin ,miehesi poika ja sinä, sinun pankkitilisi vaan kasvaa, kun kaikki tulosi jää säästöön, kun miehesi maksaa kaiken.
Kestät vielä hetken , otat eron sitten kun pankkitilisi on pullollaan rahaa , ja saat vielä talosta puolet, ellei teillä sitten ole avioehtoa, siltikin voitat , kun kaikki rahasi on säästössä.
Jos olisin tuo mies, niin heittäisit teidät molemmat pihalle mokomat verenimijät.Ja trollaatko sinäkin. Ei tyhjätaskuilla ja tyhjä toimittajilla ole valtaa heittää töissäkävijää ulos...he tässä toisten kustannuksella elävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja trollaatko sinäkin. Ei tyhjätaskuilla ja tyhjä toimittajilla ole valtaa heittää töissäkävijää ulos...he tässä toisten kustannuksella elävät.
Höpö, höpö, tuohan juuri sano, että eläkemies maksaa kaiken , monilla on hyvä eläke ja voi olla mammonaa enemminkin, ja tuo työssäkäyvä voi tienata paaaaljon vähemmän , kun hyvän eläkkeensaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja trollaatko sinäkin. Ei tyhjätaskuilla ja tyhjä toimittajilla ole valtaa heittää töissäkävijää ulos...he tässä toisten kustannuksella elävät.
Opettele lukemaan tuo eläkeläinen maksaa koko paskan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele lukemaan tuo eläkeläinen maksaa koko paskan.
Ei maksa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei maksa!
En kuitenkaan voi ottaa avioeroa, koska mieheni maksaa asuntolainan ja muutenkin elän hänen rahoillaan. Olen todellakin puun ja kuoren välissä. Maksaa kaiken
- Anonyymi
Ap vaihda lukot
- Anonyymi
Muista antaa uudet avaimet?!!!
- Anonyymi
Eroa, saat tietty rahasi pois , asunto joko myydään, tai toinen lunastaa toisen siitä ulos ja ottaa velat niskaansa.
- Anonyymi
Etkös sinä ole kuitenkin siellä miehen talossa aina???? Jos kerran tiedät että hänen lapsensa siellä käy? Miksi sinä löhäät siellä ja asut toisten talossa?
Miksi rikoit hänen vanhempien liiton ja viet heidän tlaon? Sinulla ei ole oiekutta olla siellä vaan se on lapsen ja miehen koti. Sutturat aina valtaa kaien, varmasti veti miehen rahatkin kun olet läski etkä ole töissä. Viinaan käaytät kaikki meihen rahat ja nyt valitat kun et saanutkaan omaksesi sitä taloa.- Anonyymi
Etkös sinä ole kuitenkin siellä naisen talossa aina???? Jos kerran tiedät että hänen lapsensa siellä käy? Miksi sinä löhäät siellä ja asut toisten talossa?
Miksi rikoit hänen vanhempien liiton ja viet heidän talon ? Sinulla ei ole oiekutta olla siellä vaan se on lapsen ja naisen koti. Häntähessut aina valtaa kaiken , varmasti veti naisen rahatkin kun olet läski etkä ole töissä. Viinaan käaytät kaikki naisen rahat ja nyt valitat kun et saanutkaan omaksesi sitä taloa, vaan se piti puolittaa.
- Anonyymi
Kotosalla on niin mukava loikoilla, huonot kotiolot on ajanut monta nuorta ongelmiin?
- Anonyymi
30 vuotias ei enää ole niin nuori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391