Miehen aikuinen poika ramppaa joka päivä

Anonyymi

Ei olisi ikinä pitänyt alkaa uusperheeseen...mies jäi eläkkeelle, minä käyn töissä vielä pitkään. Miehen aikuinen poika on meillä melkein joka päivä; syö ja nukkuu sohvalla. Koulut ei ole maistuneet eikä töissä ole yli 30-vuotias ollut koskaan. Isä hakee ja vie, passaa ja paapoo. Minua ärsyttää , että meillä rötväillään joka päivä. Miehen kanssa tulee riitaa jatkuvasti, kun sanon asiasta. Omat lapseni käyvät pari kolme kertaa kuussa, mikä on normaalia nuorille töissäkäyville aktiivisille ihmisille. Lisäksi käyn itse hoitamassa lapsenlasta. Olen väsynyt siihen, että minun kodissani asustaa miehen poika sillä aikaa, kun olen töissä. Olen jo niin väsynyt tilanteeseen, että lähtisin tilanteesta pois, elleivät rahani olisi kiinni talossamme ja lainaa on paljon. Avioeroa mietin päivittäin.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kuitenkaan voi ottaa avioeroa, koska mieheni maksaa asuntolainan ja muutenkin elän hänen rahoillaan. Olen todellakin puun ja kuoren välissä.

      • Anonyymi

        Loisina elätte kumpikin ,miehesi poika ja sinä, sinun pankkitilisi vaan kasvaa, kun kaikki tulosi jää säästöön, kun miehesi maksaa kaiken.
        Kestät vielä hetken , otat eron sitten kun pankkitilisi on pullollaan rahaa , ja saat vielä talosta puolet, ellei teillä sitten ole avioehtoa, siltikin voitat , kun kaikki rahasi on säästössä.
        Jos olisin tuo mies, niin heittäisit teidät molemmat pihalle mokomat verenimijät.


      • Anonyymi

        Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loisina elätte kumpikin ,miehesi poika ja sinä, sinun pankkitilisi vaan kasvaa, kun kaikki tulosi jää säästöön, kun miehesi maksaa kaiken.
        Kestät vielä hetken , otat eron sitten kun pankkitilisi on pullollaan rahaa , ja saat vielä talosta puolet, ellei teillä sitten ole avioehtoa, siltikin voitat , kun kaikki rahasi on säästössä.
        Jos olisin tuo mies, niin heittäisit teidät molemmat pihalle mokomat verenimijät.

        Ja trollaatko sinäkin. Ei tyhjätaskuilla ja tyhjä toimittajilla ole valtaa heittää töissäkävijää ulos...he tässä toisten kustannuksella elävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja trollaatko sinäkin. Ei tyhjätaskuilla ja tyhjä toimittajilla ole valtaa heittää töissäkävijää ulos...he tässä toisten kustannuksella elävät.

        Höpö, höpö, tuohan juuri sano, että eläkemies maksaa kaiken , monilla on hyvä eläke ja voi olla mammonaa enemminkin, ja tuo työssäkäyvä voi tienata paaaaljon vähemmän , kun hyvän eläkkeensaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja trollaatko sinäkin. Ei tyhjätaskuilla ja tyhjä toimittajilla ole valtaa heittää töissäkävijää ulos...he tässä toisten kustannuksella elävät.

        Opettele lukemaan tuo eläkeläinen maksaa koko paskan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele lukemaan tuo eläkeläinen maksaa koko paskan.

        Ei maksa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei maksa!

        En kuitenkaan voi ottaa avioeroa, koska mieheni maksaa asuntolainan ja muutenkin elän hänen rahoillaan. Olen todellakin puun ja kuoren välissä. Maksaa kaiken


    • Anonyymi

      Ap vaihda lukot

      • Anonyymi

        Muista antaa uudet avaimet?!!!


    • Anonyymi

      Eroa, saat tietty rahasi pois , asunto joko myydään, tai toinen lunastaa toisen siitä ulos ja ottaa velat niskaansa.

    • Anonyymi

      Etkös sinä ole kuitenkin siellä miehen talossa aina???? Jos kerran tiedät että hänen lapsensa siellä käy? Miksi sinä löhäät siellä ja asut toisten talossa?

      Miksi rikoit hänen vanhempien liiton ja viet heidän tlaon? Sinulla ei ole oiekutta olla siellä vaan se on lapsen ja miehen koti. Sutturat aina valtaa kaien, varmasti veti miehen rahatkin kun olet läski etkä ole töissä. Viinaan käaytät kaikki meihen rahat ja nyt valitat kun et saanutkaan omaksesi sitä taloa.

      • Anonyymi

        Etkös sinä ole kuitenkin siellä naisen talossa aina???? Jos kerran tiedät että hänen lapsensa siellä käy? Miksi sinä löhäät siellä ja asut toisten talossa?

        Miksi rikoit hänen vanhempien liiton ja viet heidän talon ? Sinulla ei ole oiekutta olla siellä vaan se on lapsen ja naisen koti. Häntähessut aina valtaa kaiken , varmasti veti naisen rahatkin kun olet läski etkä ole töissä. Viinaan käaytät kaikki naisen rahat ja nyt valitat kun et saanutkaan omaksesi sitä taloa, vaan se piti puolittaa.


    • Anonyymi

      Kotosalla on niin mukava loikoilla, huonot kotiolot on ajanut monta nuorta ongelmiin?

      • Anonyymi

        30 vuotias ei enää ole niin nuori.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe