Hymy ristiriidassa sanoman kanssa

Anonyymi

Mitä mieltä olette siitä, että toimittajat, kuuluttajat, haastattelijat, poliitikot ja useat ns. asiantuntijat hymyilevät vaikka aihepiiri olisi surullinen, järkyttävä tai jopa luonnon katastrofi? Lasteni opettajissa oli aikanaan luokanvalvoja, joka hymyili, vaikka vanhempainkeskustelussa käsittelimme haastavaa asiaa. Tämä hämmensi lapsia, ristiriitainen viestintä.

2

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on viesti vastapuolelle, että älkää yrittäkö olla eri mieltä. Minä kerron miten asiat ovat ja te kuuntelette. Nykyään ei kannata enää seurata mitään mediaa ainakaan siinä uskossa, että sieltä mitään totuutta tulisi vaan ainoastaan totuuden piilottelua ja suoranaista valehtelua ja vääristelyä. (YLE, IS, IL HS....)

• Anonyymi

Aloittaja vastaa :
        Niin, etenkin ylimielisyys hymyssä on kyllä asenteen paljastava. Lämmin hymy esim hoitotyössä on eri asia. Saattohoitoa tehneenä rauhoittava, lohdullinen ja kunnioittava olemus, hymykin, on tärkeä. Ehkäpä nämä median ikihymyilijät elävät harhassa "minä täältä yläviistosta rahvasta sivistän".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      13533
    2. Yllätyin Sofian ohjelmasta

Ihan yllätin itseni , kun katsoin Sofian salaisuuksia , oli ihan viihdyttävä ja kyllä noiden kahden elämä on näin ruudun toiselta puolen katsoen aikam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1609
    3. Koita rakas jaksaa

Sitten kun oot mun, tehdään jotain muuta..
      Ikävä
      67
      1329
    4. En malta odottaa että nähdään

Vihdoinkin, vähän rennommissa merkeissä. Toivottavasti osaan olla jotenkin järkevästi ja innostumatta liikaa, etten paljasta tunteitani. En halua sä
      Ihastuminen
      56
      1152
    Aihe