Hei, tietäisikö kukaan minkä arvoinen on poljettava ompelukone. Jalat koristeelliset metalliset, joissa lukee Psidorow. Pöytäosan etureunassa kaksi laatikkoa molemmissa päissä. Laatikkojen etureunat koristeelliset. Kannen päällä hieman korotettu kansiosa joka on saranoitu, tämän alta löytyy itse kone. Kunto ulkoisesti kouluarvosanalla n. 8,5
ompelukone/sidorow
3
2114
Vastaukset
- 100 vuoteen
Hyväkuntoisestakin koneesta saat korkeintaan 30 euroa kirppiksellä. Säästä hyvässä kunnossa 100 v. niin alkaa olla arvoa. Älä tee muutoksia, anna olla sellaisenaan. Älä maalaa miranolilla tms. Silloin se ei mene edes kirpputorilla enää kaupaksi.
Nykypäivänä vanhat, tehdasvalmisteiset esineet ovat vain vinttitavaraa, josta ei kukaan maksa. Antiikkina ei kannata pitää juuri mitään alle 150 v. vanhaa. Antiikin kerääminen on pitkäjänteistä työtä. Kerääminen antaa tulosta vasta kolmannessa polvessa. - kurpparaatari
Voisitko laittaa kuvan ompelukoneesta, vieläkö etsit vastausta asiaasi?
minulla on myös P.Sidorow merkkinen ikivanha kone.
Monta kysymystä vailla? - Anonyymi
Olen jostain saanut selville että kone-ja puuosat olisivat saksalaiset jalusta p.sidorovin valmistamat.Meillä on sellainen kone jaHelsingin kansallismuseo arvioi valmistus ajaksi 1800-1900 lukua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111