Nyrkki-ruutuun

2lesken

Pitkästä aikaa alkoihyvä sarja telkkarista.
Nyrkki.
Iki-ihana Emmi Parviainen loistaa päätähtenä.
On mielenkiintoista Suomen historiaa.
Ja mitkä kuvauspaikat.
Odotan jo seuraavaa jaksoa.

23

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Häs, sekanen esitys , siellä oli Cia, Kgb ja Supoa sekaisin ja henkilöitä tuli sekä meni.
      Yritetty äksonia oikein Hollywoodin meiningillä, ja Krista Kosonen tappeli kuin jiu-jiu mestari konsanaan.

      • Sarja tarvitsee kiinnostusta historiaan.
        Ja tietämystä senaikaisista tapahtumista.
        Ehkä vähän ylilyöntiä.


      • Anonyymi

        Joo, ei tämä ensimmäinen jakso oikein uponnut, kun ei tiennyt, kuka on kuka ja kenen puolesta vakoilee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei tämä ensimmäinen jakso oikein uponnut, kun ei tiennyt, kuka on kuka ja kenen puolesta vakoilee.

        Ano 14:48
        Olikohan se oikeassa elämässäkään niin selvää.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 14:48
        Olikohan se oikeassa elämässäkään niin selvää.

        Hahhah..


    • Anonyymi

      Joo, ei jatkoo tuota "Nyrkkiä" mutta sensijaan toinen nyt telkusta tuleva sarja "Ivalo" on jo melkoisen hyvä.

      • Ano 14:37
        Olen seurannut myös tätä Ivalo-sarjaa.
        Melko raakaa meininkiä oli viimejaksossa.
        Näyttelijät ovat kyllä siinäkin erinomaiset.
        Ja mitkä upeat maisemat.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 14:37
        Olen seurannut myös tätä Ivalo-sarjaa.
        Melko raakaa meininkiä oli viimejaksossa.
        Näyttelijät ovat kyllä siinäkin erinomaiset.
        Ja mitkä upeat maisemat.

        Molemmissa on laitettava välillä käsi silmille. Väkivaltaa.
        Nyrkkiin olisi voinut ensimmäiseksi laittaa johdannontapaisen.
        Beng


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 14:37
        Olen seurannut myös tätä Ivalo-sarjaa.
        Melko raakaa meininkiä oli viimejaksossa.
        Näyttelijät ovat kyllä siinäkin erinomaiset.
        Ja mitkä upeat maisemat.

        Pari kolme katsoin Ivaloa telkusta, sitte areenaan, kaikki kymmenen jaksoa nähty.
        Tuli "ahmittua", kun edellinen päättyi jännästi, että miten jatkuu, eikä tarvinnut viikon jälkeen muistella missä mennään.


    • Anonyymi

      "Taivaan tulet" parasta suomalaista tv-sarjaa. Tuli uusintana ja harmi kun loppui. Lie näkyykö yle Areenasta vielä. Suosittelen, saa nauraakin.

      • Anonyymi

        Katsoin sarjan juuri ensimmäisen kerran ja ihastuin. Jäi pyörimään mielessä mitä lopun ihanien häiden jälkeen, Kaikki sarjan hmiset olivat kiinnostavia ja todentuntuisia, mukana hyvää huumoria ja reipasta sanailua, välien selvittelyjä, anteeksiantoja, todellinen hyvän mielen ohjelma! Toivoisin vielä jatko-osia,


      • Anonyymi

        Tehty tasarahoille!


    • Anonyymi

      mikä siinä mahtaa olla, että ihmiset tykkää katsoa raakoja ja väkivaltaisia ohjelmia, oli ne sitten historiallisia tai kuviteltuja tapahtumia? minä en aikaani väkivaltaan ja raakuuteen tuhlaa, elämä on paljon kauniimpi,

      • Anonyymi

        Romantikko oletko?


      • En minäkään mitään väkivaltaohjelmia suosi, mutta historialliset jutut ovat kiinnostavia.


      • Tiesitkö, että vuonna 1955 CIA- ja KGB-agentit yrittivät kilpaa vaikuttaa siihen, kenestä tulee Suomen seuraava presidentti?
        Tarina Suomen agenttitoiminnasta sarjassa, joka kertoo agenttiryhmä Nyrkistä kylmän sodan aikaisessa Suomessa.
        Kun isänmaa kutsuu, Nyrkki vastaa.

        Päärooleissa: Emmi Parviainen, Olavi Uusivirta, Hannu-Pekka Björkman, Sampo Sarkola ja Katja Küttner

        Agenttitarinat ovat aina kiehtovia.
        En minäkään tykkää väkivaltaisuudesta, mutta kait ne kuuluu näihin kuvauksiin.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Tiesitkö, että vuonna 1955 CIA- ja KGB-agentit yrittivät kilpaa vaikuttaa siihen, kenestä tulee Suomen seuraava presidentti?
        Tarina Suomen agenttitoiminnasta sarjassa, joka kertoo agenttiryhmä Nyrkistä kylmän sodan aikaisessa Suomessa.
        Kun isänmaa kutsuu, Nyrkki vastaa.

        Päärooleissa: Emmi Parviainen, Olavi Uusivirta, Hannu-Pekka Björkman, Sampo Sarkola ja Katja Küttner

        Agenttitarinat ovat aina kiehtovia.
        En minäkään tykkää väkivaltaisuudesta, mutta kait ne kuuluu näihin kuvauksiin.

        Olen Nyrkkiä nauhoittanut, tapaan katsoa vasta kun muutama osa on kasassa. Jos yhden katsoo kerran viikossa, ja aiheessa vielä pitää olla ennakkotietoa historiasta, on vaikea päästä kärryille ja pysyä. Yleistietoni ei ole kovin hyvä mutta petraan tarpeen tullen netistä.
        Mitä raakuuksia on? Tapetaanko näyttävästi tai tukehdutetaanko, kidutetaanko. Niitä en pysty katsomaan. Näin ollen nauhoitan turhaan.
        Poirotissa vain ruumis löytyy verilammikossa tai myrkytettynä, ne olen katsonut kun eivät järkytä.


      • Anonyymi

        Taivaan tulissa ei näkynyt raakaa väkivaltaa. vaikka rikoksia tutkittiinkin..


    • Anonyymi

      Paremman puutteessa tuotakin katsois jos saisi puheista selvää. Esim uutiset kuulen voimakkuudella 14-16, Nyrkissä täytyy laittaa 27 volyymi, eikä sittenkään saa selvää. On se todella käsittämätöntä äänitystä, ja sama joka helv...in sarjassa, näissä uusissa. Mikä söpöttäjien sukupolvi on syntynyt! Oikeinko sitä opiskellaan jossain.

      • Anonyymi

        Tuossa on harvinaisen hyvä äänitys vrt. moniin nykysuomalaisiin.

        Minkä kanavan uutisista puhut?

        Kanavakohtainen äänensäätösi voi olla pielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on harvinaisen hyvä äänitys vrt. moniin nykysuomalaisiin.

        Minkä kanavan uutisista puhut?

        Kanavakohtainen äänensäätösi voi olla pielessä.

        Miksi kukaan katsoo telkkaria enää nykyisin. Se on holismia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan katsoo telkkaria enää nykyisin. Se on holismia.

        Olen edelleen seurannut Nyrkki-sarjaa.
        Siinä on jotain kiehtovaa.
        Paljon on henkilöhahmoja.
        Välillä täytyy miettiä, kuka on kenenkin puolella.
        Ja yhtäkkiä koko suunnitelma kääntyykiin päälaelleen.
        Hyvä sarja, loistavat näyttelijät.


    • Anonyymi

      Tosi harmi että historian tietoni eivät riitä Nyrkin katsomiseen. Olen katsonut kolme nauhoitusta ja on monta asiaa, mitä en ymmärrä. Mietin katsonko seuraavia. Onneksi on muitakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe