Naapuri levittää perättömiä juttuja

Anonyymi

Mitä tehdä, kun naapurirapussani asuva nainen levittää perättömiä juttuja minusta. On olevinaa niin ystävävällinen, kun tulee vastaan . Sitten kuulen usein muualta, mitä on taas keksinyt. Elämä käy oikeasti ahdistavaksi, kyselee muilta minusta, jos on jotain kuullut, lisäilee niihin omiaan. En todellakaan ymmärrä, miksi vainoaa. Ehkä saa itselleen siitä jotain. Onko parempi olla välittämättä, ja kääntää selkänsä, kun tulee vastaan?

3

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska niitä perättömiä juttuja levitellään seuraavan kerran?

• Anonyymi

Hei. Itselläni on vastaava naapuri. Tosin minun kohdalla asia on jo niin pitkällä että pian saattaa jo kutsua pian teltta kun vuokran-antaja on niin kypsynyt valituksiin että aikoo lopettaa koko vuokratoiminnan sillä myös aikaisemmat ovat saanneet häädön. Eli en ole välttämättä ainut kyseisen naapurin uhri. En keksi muuta selitystä kun sen että hän on saannut puolelleen niin taloyhtiönhallituksen kun isännöitsijän ei muuten tälläinen voi miten voi jatkua vuodesta vuoteen ilman että joku olisi jo huomauttanut miten samat ongelmat voivat jatkua vaikka asukas vaihtuu.

• Anonyymi

Vuokranantajan pitäisi keskustella selkosanaisesti isännöitsijän kanssa siitä että ko. naapuri on valittanut jatkuvasti kaikista hänen vuokralaisistaan. Että missähän vika mahtaa loogisesti piillä ja kuka on se häirikkö, jonka pitäisi saada huomautus kyttäyksestä ja aiheettomista valituksista. Vihdoinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      105
      5039
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      63
      4927
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3990
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3540
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2971
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2731
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2257
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      44
      1804
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      34
      1661
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1588
    Aihe