Eli, miten yökuvien otto onnistuu Dimage Z3:ella?
Yökuvia...
3
941
Vastaukset
- Zeta1
Jalusta, selftimer (estää tärähdyksen, Z1:ssä ei vakaajaa) ja iso arvo max. 200 manual säädöt aukolle ja valotusajalle niin hyvää tulee. Talvella ylivalotuksen aiheuttaa jo pienet jouluvalotkin 15s:ssa. Kokeilemalla se selviää. Manual tarkennusta saatat tarvita.
- Zeta3
Eli, tuleeko kohinaa kuinka paljon??
- Zeta1
Zeta3 kirjoitti:
Eli, tuleeko kohinaa kuinka paljon??
Iso 400 alkaa tuottaan jo häiritsevästi kohinaa. 200 max., itse käytän 100:sta yleensä ja pelaan valotusajalla. Jos Z3 kenno samankokoinen mutta vain enemmän pikseleitä niin se voi kyllä lisätä hieman kohinaa. Netistä varmaa löytyy testikuvia (tais olla joku www.pbase.com jossa käyttäjien ottamia kuvia exif tietoineen.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331299Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.42879Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56729- 42726
- 49702
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94672Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635