Löytyykö asiallista chat keskustelu palstaa meille 60 ihmisille? Suomi 24 vanhimmat ja tyhmimmät palsta on sisäänpäin lämmennyt kruunupäiden ja häiriköiden keskustelupalsta.
Chat palsta
6
220
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on ”asiallista”? Aloita itse ja anna esimerkki.
- Anonyymi
Ruudun yläkulmassa on chat osio, jonne menin uteliaisuuttani katsomaan. Valtitsi ikä-ihmiset, jossa paikalla pitkä rivi ja teksti, vielä mahtuu 37 keskustelijaa. Täppäilin niitä, joillakin profiili, yleensä ei, mutta yhtään ainutta lausetta ei missään näkynyt siitä chattailua. En ymmärrä.
Jos aloittaja jaksat niin täppäile sieltä, josko minä vain en osannut hakea juttu-tekstejä. Jos oikein kiinnostunut olisin, kysyisin ylläpidosta asiaa.
Puhelimessa juteltiin 90-luvulla, oli muutama toisilleen ventovieras henkilö. Joskus yksin ollessani pari kertaa olin mukana, mutta hyvin laimeaa jutustelu oli, eikä antanut mitään ainakaan minulle.- Anonyymi
En suosittele ollenkaan aloittajalle etsimään mitään keskustelukanavaa.
Tuolla asenteella???
Siis asenteesi: täältä tulen minä!
Epäsuoraa itsensä krhumista.
Haisee.
Fyi fan.
Kuppi hyvälaatuista kahvia tekisi hyvää sinulle.
Beng - Anonyymi
Kirjauduitko sinne chattiin? Ne keskusteluthan ei siellä näy ilman kirjautumista vaikka nimimerkit näkyy sisällä olijoista. Ainakaan minulle ei näy kun kirjautumattomana katson.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjauduitko sinne chattiin? Ne keskusteluthan ei siellä näy ilman kirjautumista vaikka nimimerkit näkyy sisällä olijoista. Ainakaan minulle ei näy kun kirjautumattomana katson.
Kirjautumatta kävin. Olen kirjautunut mutta kirjoitan aina anonyyminä. En jaksaisi sitä että kerron vuosi sitten jonkin asian ja toisen kerran tänä päivänä saman asian mutta muistan vähän eri tavalla. Sitten jotkut kirjoittajat hyökkäävät ja alkavat vetää vanhoja juttuja. Ei, minun psyykeni ei moista kestä. Ihailen heitä joilla kestää.
Uskon -90-luvun kokemuksella kirjoittajaa 11.02.2021 10:05 enkä mene kirjuatuneena katsomaan uudestaan.
Totta että aloittajan asenne on vähän outo ja ylemmyydentuntoinen. Minusta pääosin kirjoittajat tällä palstalla ovat täyspäisiä. On palstoja, esim. uskonto, jossa on käsittämättömiä tekstejä.
- Anonyymi
kokemukseni on, ettei mainitulla chat-sivustolla ole järkevää keskustelua meille ikäihmisille. vaikka ryhmä on vanhimmat ja viisaat, siellä 30-40 vuotiaat heittää ns. läppää, ei mitään kunnon keskustelua. toinen ryhmä siellä on seksiä kaipaavat miehet, jotka pyytävät yksityiskeskusteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693