Chat palsta

Anonyymi

Löytyykö asiallista chat keskustelu palstaa meille 60 ihmisille? Suomi 24 vanhimmat ja tyhmimmät palsta on sisäänpäin lämmennyt kruunupäiden ja häiriköiden keskustelupalsta.

6

220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä on ”asiallista”? Aloita itse ja anna esimerkki.

• Anonyymi

Ruudun yläkulmassa on chat osio, jonne menin uteliaisuuttani katsomaan. Valtitsi ikä-ihmiset, jossa paikalla pitkä rivi ja teksti, vielä mahtuu 37 keskustelijaa. Täppäilin niitä, joillakin profiili, yleensä ei, mutta yhtään ainutta lausetta ei missään näkynyt siitä chattailua. En ymmärrä.
      Jos aloittaja jaksat niin täppäile sieltä, josko minä vain en osannut hakea juttu-tekstejä. Jos oikein kiinnostunut olisin, kysyisin ylläpidosta asiaa.
      Puhelimessa juteltiin 90-luvulla, oli muutama toisilleen ventovieras henkilö. Joskus yksin ollessani pari kertaa olin mukana, mutta hyvin laimeaa jutustelu oli, eikä antanut mitään ainakaan minulle.

• Anonyymi

En suosittele ollenkaan aloittajalle etsimään mitään keskustelukanavaa.
        Tuolla asenteella???
        Siis asenteesi: täältä tulen minä!
        Epäsuoraa itsensä krhumista.
        Haisee.
        Fyi fan.
        Kuppi hyvälaatuista kahvia tekisi hyvää sinulle.
        Beng

• Anonyymi

Kirjauduitko sinne chattiin? Ne keskusteluthan ei siellä näy ilman kirjautumista vaikka nimimerkit näkyy sisällä olijoista. Ainakaan minulle ei näy kun kirjautumattomana katson.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjauduitko sinne chattiin? Ne keskusteluthan ei siellä näy ilman kirjautumista vaikka nimimerkit näkyy sisällä olijoista. Ainakaan minulle ei näy kun kirjautumattomana katson.

Kirjautumatta kävin. Olen kirjautunut mutta kirjoitan aina anonyyminä. En jaksaisi sitä että kerron vuosi sitten jonkin asian ja toisen kerran tänä päivänä saman asian mutta muistan vähän eri tavalla. Sitten jotkut kirjoittajat hyökkäävät ja alkavat vetää vanhoja juttuja. Ei, minun psyykeni ei moista kestä. Ihailen heitä joilla kestää.
        Uskon -90-luvun kokemuksella kirjoittajaa 11.02.2021 10:05 enkä mene kirjuatuneena katsomaan uudestaan.
        Totta että aloittajan asenne on vähän outo ja ylemmyydentuntoinen. Minusta pääosin kirjoittajat tällä palstalla ovat täyspäisiä. On palstoja, esim. uskonto, jossa on käsittämättömiä tekstejä.

• Anonyymi

kokemukseni on, ettei mainitulla chat-sivustolla ole järkevää keskustelua meille ikäihmisille. vaikka ryhmä on vanhimmat ja viisaat, siellä 30-40 vuotiaat heittää ns. läppää, ei mitään kunnon keskustelua. toinen ryhmä siellä on seksiä kaipaavat miehet, jotka pyytävät yksityiskeskusteluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe