Eli siis mulla on varmaan vuosi sitten kaatunut mustaa kynsilakkaa valkoiselle päiväpeitolle. olen kokeillut tän vuoden aikana kaikkeni ja se eivain lähde!Päiväpeitto ei ole edes minun ja minua noloyttaa ihan kamalasti. Kyseessä siis joskus prismasta osettu päiväpeite ja kangas on 100% puuvillaa.
Kaikki vinkit otetaan vastaan.Olen koittanut hinkata kynsilakan poitsoaineella, deodorantti ja käsidesi yhdistelmää ja klooria ja vaikka ja mitä mutta ei hievahdakkaan!APUA
TEIDÄN APUA TARVITAAN!
3
115
Vastaukset
- Anonyymi
ihmisille tulee mokauksia. Kerro päiväpeiton omistajalle avoimesti töppäyksesi. Se on se paras tapa hoitaa asia kuntoon, Saat korkeintansa vähän huutoa ja riitaakin voi tulla. Kannattaa opetella ottamaan arvostelua vastaa. Se taito helpottaa elämässä paljon. Nyt koetat epätoivoisesti väistellä mahdollista edesssä olevaa riitatilannetta. Ei se kertominen niin paha juttu ole kuin kuvittelet. Samalla kivi putoaa sisältäsi pois. Jäät kuitenkin henkiin. Jos et saa kynsilakkatahraa pois mainitsemilalsi jutuilla, niin turhaan pitkität tuskaasi.
- Anonyymi
Totta, kiitos vastauksestasi <3 -ap
- Anonyymi
Se olis pitänyt silloin heti tuoreeltaan poistaa ja putsata eikä vasta vuoden kuluttua. Näköjään vähät välität tavaroista jotka ei edes ole sinun omia. Myöhäistä kakoo kun pas¨at on jo housussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264741- 162246
- 1942099
- 1071476
- 811397
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766