https://www.is.fi/autot/art-2000007796254.html
Skoodapapoille tulee varoitusjärjestelmä skoodiin koska skoodan ajo-omituksista johtuen itäautolla voi huristella väärään suuntaan.
Hieno homma.
Skoodapapoille varoitus!
8
123
Vastaukset
- Anonyymi
Odotettu ja toivottu, jo pitkään.
Terveisin Liikenneturva - Anonyymi
Tästä lähtien jotuu varomaan siis pääasiassa seniileitä Tojopappoja, joiden autossa ei ole varoitusjärjestelmää.
- Anonyymi
Onneksi Toyotalla väärään suuntaan ajelu on edelleen mahdollista.
- Anonyymi
Miksi ne tuo aina Toyotan nimen tänne?
Täällä puhutaan skoodasta, tuosta slaavien tekemästä helmestä joka nyt ei oikein kimaltele millään saralla.- Anonyymi
Voittaa kuitenkin jokaisessa vertailussa Toyotan, harmittaako se?
Ehkä Toyotakin saa muutaman vuoden päästä kopioitua tuon uuden ominaisuuden autoihinsa, tulisi todelliseen tarpeeseen.
- Anonyymi
Täytyy sanoa töissä niin monella insinööripoijalla skodat on....ei ne nyt niin papaojaen avensisksia ole joissa summerit on ihan liian herkkiä jokaiseen paikkaan jopa silloista varoittaa törmäysvaroitin ,, skodassa on kuitenkin ihan ok tekniikkaa...
- Anonyymi
Aloitus olikin taas yksi näistä Toyota Terojen epätoivoisia halveeraamisia muita merkkejä, tässä Skodaa kohtaan..
On se vaan ihme, että kun ihan itse ostaa Toyotan omalla (vaimon) päätöksellä, niin sitten sitä kauppaa aletaan harmittelemaan. Tietysti pitääkin tavoitella parempaa, mutta kun alunperin tuo valinta on kussut kintuille. USA:ssa on myyty viime vuonna uusia Toyotia pelkästään pari miljoonaa kappaletta eikä ketään kiinnosta itä-eurooppalainen kommunistien kasaama mopo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453