Mitä ihmeen kummituksia nämä ovat?
Ovatko ne kenties vaarallisia?
Hammaskeijuhan puolestaan tuo mielikuvan hyvästä ja lempeästä satuolennosta.
Kirjatoukka, korvamato, elohiiri, nenäapina, ihomato ja hammaspeikko
15
75
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki muut on tuttuja juttuja ....mutta nenäapina ....mikä se on ?
mimmimum-..mi- Anonyymi
Se on oikea eläin.
- Anonyymi
"Nenäapina on Borneon saarella Indonesiassa asuva erittäin uhanalainen apinalaji. Se on Nasalis-suvun ainoa tunnettu edustaja. "
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nenäapina on Borneon saarella Indonesiassa asuva erittäin uhanalainen apinalaji. Se on Nasalis-suvun ainoa tunnettu edustaja. "
Kannattaa etsiä vastaus ennen kuin kysyy mikä se on.
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa etsiä vastaus ennen kuin kysyy mikä se on.
Eihän sitten enää tarvitse kysyä, jos jo enemmin on etsinyt vastauksen.
- Anonyymi
Eliaana kirjoitti:
Eihän sitten enää tarvitse kysyä, jos jo enemmin on etsinyt vastauksen.
Juurikin niin, ei tyhmyys paljastu.
- Anonyymi
Aloittaja, kauanko keität munaasi ?
- Anonyymi
Mitäs ovat leipäsusi, viskiseppo ja konttorirotta?
Joskus kesällä lehti uutisoi sellaisestakin otuksesta kuin nestehukka. Ei olekaan viime aikoina näkynyt..))
Kerran olen tuon nestehukan tavannut.
Oli kuuma päivä, olimme vanhalla kotitilalla. Tapani mukaan innostuin taas jotai hääräämään niin, että hiki virtasi.
Sitten iski omituisen voimaton olo. Sydän iski ylimääräisiä. Yritin juoda kahvia, ei pysynyt kuppi kädessä.
Laahustin sänkyyn, pelkäsin jo mikä oikein tuli.
Sitten lamppu syttyi.
Sanoin ukoille, tuokaa mulle vettä. Join vissiin litran vettä. Eikä aikaakaan, kun olin taas entiselläni.Eliaana kirjoitti:
Oli kuuma päivä, olimme vanhalla kotitilalla. Tapani mukaan innostuin taas jotai hääräämään niin, että hiki virtasi.
Sitten iski omituisen voimaton olo. Sydän iski ylimääräisiä. Yritin juoda kahvia, ei pysynyt kuppi kädessä.
Sitten lamppu syttyi.
Sanoin ukoille, tuokaa mulle vettä. Join vissiin litran vettä. Eikä aikaakaan, kun olin taas entiselläni.Hyvä kun kerroit, Eliaana. Että tietää tuollaista hukkaa varoa. Jospa ensi kesä taas on näitä hellekesiä. Hankin ilmalämpöpumpun osittain helteitä silmälläpitäen, mutta viime kesänä sitä ei viilentämiseen tarvittu...
Eliaana kirjoitti:
Sitten lamppu syttyi.
Sanoin ukoille, tuokaa mulle vettä. Join vissiin litran vettä. Eikä aikaakaan, kun olin taas entiselläni.Liityn teihin nestehukan kohdanneisiin, helteellä puuhastelun yhteydessä ilmaantui, ei mikään mukava kokemus.
Nyt osaan ajoissa varautua, pienistäkin merkeistä muistan juoda ja ottaa jotain suolaista syötävää.- Anonyymi
Meidän pihalla asusteli joku ihmeellinen nurmikoi.
Joku oli laittanut varoituskyltinkin:
Älä tallaa nurmikoita!
Se on kai niin pieni otus, että on vaikea huomata kävellessään.
Ja yksi puutiainen teki pesänsä pihakoivuun.
Siellä se lauleskeli koko kesän. Anonyymi kirjoitti:
Meidän pihalla asusteli joku ihmeellinen nurmikoi.
Joku oli laittanut varoituskyltinkin:
Älä tallaa nurmikoita!
Se on kai niin pieni otus, että on vaikea huomata kävellessään.
Ja yksi puutiainen teki pesänsä pihakoivuun.
Siellä se lauleskeli koko kesän.Vai sellainen lintu teillä, puutiainen ? Ano, 16.11. Minä olen jäljittänyt käenpiikaa, ajatuksena pyytää piikomaan meillekin. Olisi niinkuin tarvetta. Kirjasieppo - näinhän se oli ? - olisi myös tervetullut sieppaamaan muutamia kirjoja mukaansa, kun tuo kirjanpainajakin vain niitä lisää painaa. Heti ilmestyy kun puun kaataa, mokomakin toukka...
- Anonyymi
Jäytiäinen
Jäytiäisiin kuuluvat pölytäit, jotka tunnetaan myös nimellä tomutäi ja kirjatäi, elävät ihmisten seurana asunnoissa, varastoissa ja laitoksissa. Jäytiäinen muistuttaa erehdyttävästi pölypunkkia, mutta on niitä paljon vilkasliikkeisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216565Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471857
- 831235
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.81915Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757