...työtä kavereilleen/tutuilleen niin että ei laita työpaikkaa avoimeen hakuun?
Saako työnantaja tarjota...
7
91
Vastaukset
- Anonyymi
tottakait saa. Oma firmansa kyseessä. Omat rahat. Julkinen puoli (kunnat,valtio,seurakunnat jne) on toisenlainen maailma. Julkisella puolella on lain mukaan järjestettävä avoin haku.
- Anonyymi
Kyse on energiayhtiöstä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on energiayhtiöstä
Vantaan Energia/Tietohallinto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vantaan Energia/Tietohallinto
Sorry on yleisessäkin haussa..mutta saako facessa houkutella kavereita töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry on yleisessäkin haussa..mutta saako facessa houkutella kavereita töihin.
Voihan sen tehdä noinkin, laittaa yleisen hakuun ja ottaa jonkun kaverin töihin. Parhaat pointsit kaverille työhaastatteluissa.
- Anonyymi
Onhan se tuttu aina parempi ku vieras renkin paikkaa hakeva?
- Anonyymi
Niin on vaikka ei olisi pätevyyttä mutta eipä haittaa enpä olisi halunnut tuonne mennään töihin. Mielummin makaan työttömänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815