Olen tällä hetkellä suunnittelemassa ja kehittämässä fanidubbiryhmää saman kaltaisen kuin Dubbinaattorit ja HeiMeDubataan, joten tarttisin vinkkejä että mistä aloittaa, miten kutsua ihmisiä mukaan ja niin edelleen
Miten alkaa perustaa oma fanidubbiryhmä?
2
213
Vastaukset
- Anonyymi
No siis yleensä siihe riittää vaan kaveriporukka. Itel on iha mukavasti kokemusta fanidubbauksesta ku fanidubattii yhtä sarjaa nettikaverien kaa. Ja siis tää fanidubbitiimi koostui tän sarjan faneista niin oli aik yksinkertaista. Fanidubbaukseen riittää vaa kaveriporukka, melkee jokaisen pitäs pystyä fanidubata, kuha motia riittää. Motivaatio fanidubbauksessa on oleellinen asia. Sillä jos ei ole motia jokaisella fanidubbaajalla nii tää fanidubin valmistumisessa voi kestää. Ja mitä enemmän aikaa kuluu fanidubbaajat laiskistuvat enemmän ja enemmän.
- Anonyymi
Lähipiiristä siis kannattaa etsiä ihmisiä mukaan fanidubbaukseen ensisijaisesti, ja jos on jonkin tietyn sarjan fanidubbaus mielessä nii kannattaa liittyä sen suomenkieliseem communityyn jos sellainen on, ja itse kysyä olisiko halukkaita tälläiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115087Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493322Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853079Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382328- 811807
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211484Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt301079