Miksi Karstulan terveyskeskuksen luukulla ja päivystyksen hoitajat äkäisiä.

Anonyymi

Olen kulkenut omaisen kanssa välillä päivystyksessä ja siellä 1 hoitaja on niin äkäinen ja kiukkuinen. Samoin toinen joka on siinä vastaanotolla, niin äkäinen välillä, en uskalla soittaa ees enää sille, kun sieltä voi tulla mitä vaan . Labrassa on kans erittäin kiukkuinen täti. Oonko ainut, joka pannut nämä merkille. 😞

28

1332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja palautus napit, joista pysty painamaan helposti palautteen on viety pois. Varmaan koronan takia, mut jokainenhan voisi ne putsata, ku on painanu palautetta . Putsaus vehkeet vaan viereen.

    • Anonyymi

      Joo soittaa ei uskalla, jos ei oo pää kainalossa. Tulee lankojen läpi töykeenä.😢

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, mulle lyötiin luuri korvaan kun soitin. Epäasiaalinen käytös ja näistä voi valittaa Saarikan johdolle, aville, stm ja mitä niitä onkaan. Sitten tuo sähköinen asiointi. Miten jos on vnha ei omista tietokonettaa tai ei osaa sitä käyttää ja niitäkin löytyy.


    • Anonyymi

      HUS alueella lääkärit käyttäytyvät noin.

      Hoitajat toimii ulosheittäjinä kaikilla terkoilla.
      Ala voi pahoin.

      Kepun SOTElla ja esimiesten korruptiolla saattaa olla jotan tekemistä asian kanssa.
      Kansalaisten pitäisi avata koko juttu esille.

    • Anonyymi

      Näistähän olisi valtuustoon. Siellä kun polkis lattiaa ja heristelis nyrkkiään, niin alkaisivat uskomaan........

    • Anonyymi

      Aika poikkeuksellista tuo.
      Olen lääkärissä käynyt monessakin paikassa Keski-Suomessa eikä minua ole kohdeltu koskaan huonosti.

    • Anonyymi

      Luulen ,et he eivät ole saaneet vielä coronarokotusta, siihenhän lisätään ns. varsinkin hoitohenkilökunnalle ja virkailijoille hyvän mielen palautuslääkettä ,ei sillä ihan tarpeeseen tuleekin . Yleensähän pyytävät palkan ylennystä ,mut käytöksen perusteella pitäis pyytää alennusta, viitaten , että en jaksa ja viitsi olla ystävällinen !

    • Anonyymi

      Digi terveyspalvelut kasvaa koko ajan – Lääkärin tavoittaa milloin vaan vuorokaudesta. Älkää yhtään hättäillä mittään. Laaja kaista ja digi sote ratkaise kaiken.

    • Anonyymi

      Eihän tässä mitään " hättäillä" oli vaan palvelijoiden (terveys sellasten ) ystävällisyydestä kyse, mitä voisi kyllä parantaa, tietenkin heille voi huonosta ystävällisyydestä antaa palautetta täyslaidallisen , katsois sit reaktiota, niin metsä vastaa,kuin sinne huutaa !

      • Anonyymi

        Katsokaa peiliin!sitä saa mitä tilaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsokaa peiliin!sitä saa mitä tilaa!

        tais oikeen ammattilainen vastata ite sieltä luukulta


      • Anonyymi

        Ei uskalla on sen verran kiukkusta, et tulee pian luukun yli :-D


    • Anonyymi

      Palveluammatti, nielkää kiukkunne.

      • Anonyymi

        Milloin saamme niitä ulkomailta tuotuja ystävällisiä hoitajia??


    • Anonyymi

      Mitehä se on ,jos luukun takana olisi miespalvelija ,veikkaan et ystävällisempää olisi käytös ? Jo lookisista syistäkin ! Monen muunkin luukun takana.

    • Anonyymi

      Itse olen asioidessani saanut vain ensiluokkaista ja ihanaa palvelua sekä hoitoa. Parin vuoden sisällä olen useasti joutunut käymään, vaikka ensimmäiset 30 vuotta ei juuri tarvinut siellä käydä. Näköjään kun ikää tulee niin alkaa vaivatkin het. :D mutta tosiaan, ystävällinen porukka on minua aina hoitanut siellä.

    • Anonyymi

      On niiin ystävällistä palvelua että. Lääkäritkin lähettelee kirjeitä kottiin, että et ole >uusinut risettiäsi< pitkään aikaan! Apteekin väki katsoi, että mitä? Tämä risetti on voimassa vielä vuoden. No ei sitä voi vielä sitten >uusia<.

      Tallessa on kirje ...varulta. Fasepuukissa joku myös ilveili kirjeistä joita saanut lääkäriltään. Mutta moderaattori iski siihen palautteeseen, että sellaista.

    • Anonyymi

      Se on itsekullakin omat juttusa "luukulla" kaikki ovat yksilöitä, kellä toimii kellä ei. Toisille on yhentekevää,kun vain olennainen toimii !

    • Anonyymi

      No, naisilla on kerran kuussa niitä kiukkupäiviä, ainakin niillä nuoremmilla.

    • Anonyymi

      Monesti vaihdevuodet tekee äkäiseksi naisen, kun hiottaa ja potuttaa kaikki, niin ei siinä enää voi luukulla kuin olla tuima kaikin puolin.

      Eikös suurin osa ole jo sitä ikäkaliperia, että tuskaisuusaika on valloilla.

      Tästä linkistä kun lukee, niin siitä selviää tuo asia.
      https://www.mehilainen.fi/vaihdevuodet

    • Anonyymi

      Tuosta ns. vaihdevuosista olen sitä mieltä,et pienen virheen luoja teki, kun loi sen vaiheen vain naisille .Olisi järkännyt miehillekin saman samoihin aikoihin, olisi paljon varmaan helpompaa monelta taholta, jos ymmärrätte, mitä tarkoitan ???

      • Anonyymi

        Sitä saa mitä tilaa.

        Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa eli jos on asiallinen niin saa hyvää palvelua luukulta ja puhelimesta.

        Vaiko kenties luukulla oleva nainen on eronnut pitkästä parisuhteesta ni kyllähän se mieli on aika huono.Mistäs sitä tietää mikä naisia vaivaa. Käy kyselemässä niin saat vastauksen!


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulle lyötiin luuri korvaan kun soitin päivystykseen. Ei antanut asiallista kuvaa toiminnasta. Mites sitten ihmiset joilla ei ole tietokonetta tai eivät osaa käyttää? Kai ne meinaa siirtää tuota toimintaa Saarijärvelle. Kai palautetta palvelusta voi antaa Saarikan sivuilla tai sairaanhoitopiirin sivuilla, aville ja mitä niitä onkaan.

    • Anonyymi

      Mielensäpahoiyyaja on ihan liiankin oikeassa ,kyllä ennen oli tosiaan suurin osa asioista PALJON PAREMMIN. Tietsikka-aika on pilannut valtavasti hyvää monella saralla, se on FAKTAA. Ja tulee pilaamaan vielä PALJON ENEMMÄN. Sitä ei vain kaikki HALUA ymmärtää.-

    • Anonyymi

      Tänään kävin päivystyksessä ja sain ihan asiallista palvelua, ei mitään moitittavaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe