Ollaan puolison kanssa mietitty kimppa touhuja mutta mistä löytää naispareja tai naisia ketä hakee kimppa seuraa?
Nais parille seuraa toisesta parista tai naisesta
28
1268
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, sillä ole kiinnostunut kimppakivasta. Säästän seksin vain rakkaussuhteeseen.
- Anonyymi
Täysin sama juttu. En koe mitään seksuaalista vetovoimaa toiseen jollen ole ihastunut. Muutenkin olen aina ollut ihastunut yhteen samaan aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin sama juttu. En koe mitään seksuaalista vetovoimaa toiseen jollen ole ihastunut. Muutenkin olen aina ollut ihastunut yhteen samaan aikaan.
Tarkoitatko samaan naiseen? Minulla on saman tyylinen juttu, että tämä yksi nainen on ylitse muiden aina ollut ❤
- Anonyymi
Minkä ikäisiä olette?
- Anonyymi
35 vuotiaita molemmat ja eteläsuomesta 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua kyl kiinnostaisi. Miten voisin saada teihin yhteyden. Oon joskus ennenkin ollut kolmistaan ja oli hieno kokemus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksi käyttäjiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksi käyttäjiä!
Eiköhän aikuiset ihmiset yhteisymmärryksessä saa toimia kuten haluavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän aikuiset ihmiset yhteisymmärryksessä saa toimia kuten haluavat.
...kun ketään ei vahingoiteta ja rajat tiedossa.
Anonyymi kirjoitti:
Mua kyl kiinnostaisi. Miten voisin saada teihin yhteyden. Oon joskus ennenkin ollut kolmistaan ja oli hieno kokemus
Täällähän on tullut oikein jotain järkevääkin kommenttia, kiva kiva 😊
Mulle voi laittaa vaikka täällä yksityis viestiä niin jatketaan jutustelua 🙂
- Anonyymi
Olisko jokin seuranhaku sovellus tai netti deitti sivusto mis ois lesbo/ bi naisia ?
- Anonyymi
Voi kauheeta sitä heteroäijien määrää sellaisissa paikoissa 😳 Ymmärrän kyllä että kokeilee löytää täältä. Sitten on se ranneliike, jossa kans naiset ilmoittelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kauheeta sitä heteroäijien määrää sellaisissa paikoissa 😳 Ymmärrän kyllä että kokeilee löytää täältä. Sitten on se ranneliike, jossa kans naiset ilmoittelee.
Tinder ja pistää vain naiset hakuun? Tai naisten "oma Tinder" eli Her sovellus.
- Anonyymi
Koskahan se yks tulee ilmoittamaan, että häntä kiinnostaa vain yksi ainut nainen 😂
- Anonyymi
No, just mietin etten tällaiseen juttuun voisi lähteä, koska.. 😘 ..mut sie tiesit jo😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, just mietin etten tällaiseen juttuun voisi lähteä, koska.. 😘 ..mut sie tiesit jo😍
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kolmannen korvapuusti tai hän kaappaa paremman näköisen!🤔
- Anonyymi
Itse löytänyt baarista parit joiden kanssa olen ollut. Tai minut löydetty, juteltu ja vaihdettu numeroita ja sitten tavattu jonkin ajan päästä, ei ikinä suoraan kenenkään luokse . Nyt korona aikaan on vaan vähän hankala baareista ketään etsiä. Onnea etsintöihin.
- Anonyymi
Oot heitto pussi 🧐
- Anonyymi
Kiertopalkinto 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiertopalkinto 😂
Soo soo, eipäs nimitellä. Turha huudella tollasta negaa, jos ei ole mitään sanottavaa aiheeseen. Hän vastasi juuri siihen mitä kysyttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot heitto pussi 🧐
Ei ole paljoa haitannut :p
- Anonyymi
Ei varmasti mikään helppo etsintä projekti varsinkaan näin korona aikana..
Ois vaan kiva tutustua ja jutella aiheesta jonkun parin tai naisen kans kenellä kokemusta kimpasta 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole paljoa haitannut :p
Sillai omalla tavallaan 🥴
- Anonyymi
ota yhteyttä instagramissa @ l0wk3yprincess420
- Anonyymi
Täähän on ilmiselvä mies, esittämässä lesbonaista. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täähän on ilmiselvä mies, esittämässä lesbonaista. 😂
Joo oikein kolmen pimppaa.
- Anonyymi
Kiinnostaisi. Miten teihin saisi yhteyden?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108