Missähän vika on taas kun chatti ei toimi
Chat ei toimi
6
169
Vastaukset
- Anonyymi
Joku häkkeri taas kaatanut serverin omilla operaatioillaan
- Anonyymi
Mistä niin päättelet?
- Anonyymi
Saattaa olla... Chat sivu on http sivu eli ei millään tavalla suojattu. Esim. tämä keskustelusivu on https.
Moikka! Kyseessä oli tilapäinen virhe, mutta nyt Chat toimii taas normaalisti.
Pulmatilanteissa voi olla yhteydessä myös käyttäjätukeen palautelomakkeella- Anonyymi
Miksi ylläpitoa ei ole ollenkaan viikonloppuisin?
- Anonyymi
Näitä ongelmia on muillakin sanotaan vikaa korjataan nyt on korjattu kohta 2 vuotta vähentynyt on mutta vielä pätkii . laskut pitää maksaa. laitoin viestin vaihdan operaattoria .
tuli tabletti kun olen pitkä aikainenasiakas.
silloin kun tämä dikiaika alkoi laitoin naapurin nettiyhteyttä kuntoon mutta ei onnistunut soitin operaattoille kaikki on kunnossa sinä et osaa oli vastaus . kuulin jälkeenpäin etttä heidän nimipalvelimensa oli reistaillut , tähä päivään mennessä eivät itse ole ilmoittaneet
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4252502Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3912256Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1341896- 981892
- 4581883
- 71484
- 2381114
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.161034Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41882No nyt puhkeaa asuntojen hintakupla
OP sulkenut kaksi kiinteistörahastoa etukäteen varoittamatta eivätkä sijoittaneet saa rahojaan pois. OP varautuu johonk118771