Olen seurannut muutamia viikkoja espanjalaisia medioita pakolaisiin liityen. Aivan kamalaa kuvaa sekä muutakin viestiä näistä veneentuomista kunniakansalaisista.
Eri uutistoimistojen välittämissä kuvissa en ole havainnut naisia enkä lapsia. Kaikki tulijat työikäisiä nuoria miehiä. Missä kaikki todeliiset avun tarvitsijat?
Olen todella kanarianystävä. Viimeksi puerto ricossa tammikuussa. Taidan jättää nämä matkat tekemättä, mikäli saaret eivät voi luvatonta matkailua rajoittaa tavalla tai toisella. Tunnen oloni todella turvattomaksi
tämän ilmiön valitessa.
Venepakolaiset
Anonyymi
1
141
Vastaukset 1
- Anonyymi
Voi olla Kanaria jo pilattu. Loppuu törkeä ahneus hotellienkin hinnoittelussa. Ei tee nyt yhtään mieli matkustaa. Koronakin on pahassa tilanteessa. Kun näitä pakolaisia aletaan karkoittaa niin riittää, että vaikka 5 prosenttia ajattelee, ettei ole mitään menetettävää ja toimivat sitten sen mukaisesti. Mikä osuus pakolaisista on jo ennestään pahoja rikollisia, raiskaajia ym? Kaikki pääsee ja kukaan ei tiedä mitään taustoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l271890- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni45662Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51519
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30460- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 45437
- 38436