Voit olla 18-100 vuotias nainen ja aiheet vapaat.
Olen keski-ikäinen mies Kanta-Hämeestä ja yksineläjä.
Tämä Korona-aika tympii. Jos yhtään kiinnostaa, pistä viestiä
luotettavalle tyypille.
[email protected]
Vastaailen parhaani mukaan... Viesteissä sitten lisää
Kirjoittelemisiin.
Viestittelykaveria etsin sähköpostilla.
3
248
Vastaukset
- Anonyymi
Täällähän on vaikka kuinka monta ketjua minne voi alkaa kirjoitella vakiokirjoittajien kanssa, jos niinkuin yksinäisyyteen apua kaipaa. Kirjoittaminen onkin hyvä keino. Valitset vaan pitkäkestoiselta näyttävän ketjun ja alat laittamaan asiaa. Voi olla että saat jopa vastauksia.
- Anonyymi
Niin se taitaa olla joo. Voihan sitä kirjoitella nettiinkin.
Eipä niitä vastauksia ole tullutkaan yhtään.
Olen siis aloittaja
- Anonyymi
Voi kirjoittaa kunhan pysyy viestiseuraa pyytävän aiheissa narussa tai jos omassa elämässä on joku juttu, niin et mene suopean vastaajan aiheiden ulkopuolelle! Näin on! Pari vuotta sitten etsin mailikamua ja sitten viikkojen päästä oli tullut vastaus tänne ja kirjoitimme jonkin aikaa viestejä ja kun aloitin aiheen uudesta alueesta, niin tämä ihminen lopetti! Tuhosin hänen osoitteensa ja kaiken viestin, enkä enää tule tekemään uusia hakuja! Jotkut ihmiset on vaan toisten armoilla ja vahvat tehköön suoraa aloitukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4163235Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1331792Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan211560Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481420- 881180
Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa651156Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta341151En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm821074Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1551030Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar209940