Kertokaa onko isot reidet ja jonku verran vatsaa turn off tytöissä? Ja saa toki kertoa mitkä asiat on turn off ja mitkä turn on
Kaikki tytöistä ja miks ei pojistakin tykkäävät
2
69
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisella on omat mielipiteet. Eli riippuu iha ihmisestä onko turn off tai on. Mut siis ite oon poika ja tykkään tytöistä ja sit nää isot reidet ja/tai 'jonku verran vatsaa' on iha fine, ite en oikee ees kiinnitä huomiota oikeen tytöil niihin, ei ne oo mulle oleellista. En kyl kato naisten (enkä kyl miestenkään) takapuoliakaan. Mut hyvät naisten takapuolet on tosi monille naisista tykkääville pojille turn on. Mut siis siinki jokasel omat mielipiteet et mikä luokitellaan hyväks takapuoleks mut niih... Idk oliks täst mitää mut ihan sama
- Anonyymi
Tyttö joka on brunette ja sil on hyvä peppu hyvät tissit on itelle turn on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663