Miten opettaa koiranpentu sisäsiistiksi?

Anonyymi

Hei meidän perhe on miettiny koiran hankkimista ja papillonista ollaan kiinnostuttu mutta sisäsiisteys mietityttää. Sillä kun mä luin yhtä toista keskustelua niin siinä luki että papilloneja ei saa opetettua sisäsiistiks mutta onko totta? Meillä on myös kissa joten koiran pitäis tulla toimeen kissojen kanssa.


Kiitos jos vastaatte❤

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin. Älä ota koiraa. Ajat on huonot ottaa koira jos kissaakaan. Kärsivät vaan turhaan.

    • En usko että on yhtäkään koirarotua joka ei oppisi sisäsiistiksi kun vaan opetetaan.

      Oma serobini oli 3,5 kk kun tuli meille. Eikä tiennyt mistään mitään. Ostin pissa-alustoja joita laitoin kahteen paikkaan. Yksi oli olkkarissa ja toinen makkarissa. Normaalisti tuon ikäinen koira olisi jo ainakin melkein sisäsiisti.

      Se tajusi heti juonen ja kävi alustallaan. Ainoa ettei se saanut olla jo märkä, muuten ei siihen mennyt vaan viereen.

      Reilun kuukauden aikana se lopetti ja sitä ennen kakat oli jo aikaa sitten tehty ulos.
      Käytin sitä ulkona 4 kertaa päivässä.
      Kun niitä pissoja ei tullut niin ajattelin että riehupissa kuitenkin voi. Ei tullut niitäkään.

      Pidin yhtä alustaa makkarissa vielä 2 viikkoa ja kun alusta oli aina vaan kuiva, otin senkin pois.

      Siihen se loppui ja ulkona käymme 3 kertaa päivässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      590
      3946
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3358
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2869
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2831
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2184
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2121
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2027
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1885
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1860
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1829
    Aihe