Oon 13 vuotta ja mulla tuli ruskeeta pikkareihin yks maanantai. Ja sitä jatku 4 päivää torstaina se loppu ja oli sinä aikana tosi kipeä alamaha. Se oli siis Haalean ruskeeta, mutta ei (💩). En tiedä onko ne menkat sanoin äidille ja sitte ladattiin mulle sellainen kuukautis sovellus. No mun menkat tai jos ne ees oli ne ei oo vieläkään alkanu. 67 päivää on nyt myöhässä. Tiedän sen että en oo raskaana mutta mitä teen tää asia tressaa mua😣
Pelottaa mikä mulla on
Anonyymi
1
77
Vastaukset
- Anonyymi
Luulen että sulta tuli valkovuotoa. Valko vuoto voi olla ns monen väristä mutte hyvin haaleaa, tietääkseni. Mutta oon aika varma että tuli vain valkovuotoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768842Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 392676
- 272221
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151753- 681705
- 181629