Paltamon johon homma on menny niin käettömäksi ettei osata tehä mittään ettei perusteta uutta virkaa. No siellä hännystelijöitä riittää.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Mitä sen kehitysjohtajan tehtäviin kuuluu kun pittää olla erikseen rojektipäällikkö investointeja hankkimaan? Millaisia lampaita siellä kunnanhallitukssa nukkuu. Mistä karsitaan?
- Anonyymi
Paltamossa on jo kehitysjohtaja. Hänen ei tarvitse vain mitään kehittää, jokaiselle hommalle on oma projektipäällikkönsä. Miten on Paltamoon valittu niin paljon johtajia, joilla ei ole ollenkaan uskallusta toimia, vaan joka paikkaan pitää olla erikseen valittu projektipäällikkö. Pitäisikö sitten pistää kunnan toiminnot tauolle ja antaa näitten projektipäälliköiden hoidella kunnanhommat.
- Anonyymi
Näkyy nuilla silmäluomet roikkuvan josko ei sen vuoksi osata muuta kuin nukkua.
- Anonyymi
Se on sitä pöhinätä kunnantoimistossa kun virkamiehie on että päät kolisoo yhteen.
Veronmaksajat kiittää. - Anonyymi
Kenen aloitteesta näitä uusia virkoja perustetaan? Taitaa johtajat haluta tekijöitä omille töilleen. Perustetaan uusia virkoja, joiden hommat kuuluvat jo nykyisille virkailijoille. YT-neuvottelujen tuloksen mukaanko mennään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 59948
- 57941
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717