Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jihuu! Kelan työmarkkina tuki on noussut!

Anonyymi

Aivan loistava syy hakea lisää kaljaa!

6

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huippua! Otahan kaksin käsin ja vaikka kuukausi putkeen!

    • Anonyymi

      Olen juopotellut 18 vuotiasta asti, kiitos kelan ja kannuksen sossu on paras antamaan täydentävää toimeentulotukea. Olen ollut myös 2 viikkoa 2014-vuonna kuntouttavassa työtoiminnassa, ei ollut mun juttu. Nyt ikää 32-vuotta. Ei ole muissa kunnissa näin hyvä ja helppo elää. Kokkolasta on myös pari kaveria muuttanut tänne, kun siellä pakotetaan koulutuksiin ja töihin, tai muuten tuet pienenee.

    • Anonyymi

      Moi, muutin ite kanssa oulaisista kannukseen kun kunnan sossu sano et täältä saa helposti kämpän, maksoivat vielä muuttokyydin ja huonekalurahan, kun lähdin pois sieltä...en ole töitä tehnyt..mutta ryypätty on uusien kannuksen kavereiden kans nyt on muutama muukin kaveri tulossa kannukseen kun täällä saa helposti toimeentuloa kunnasta...ja kämppiä. Jos ei jaksa kaupungin ja kelan töihi pakottamista ja luet foorumia..niin muuta kännikseen.hyvä paikka ryypätä ja hyviä baareja.vapaita asuntoja ja junalla pääsee viihteelle Kokkolaan välillä ..

    • Anonyymi

      oleko valkolanen vai meikäläisii tuu han jutele ko nähä meki tuli kanuus hyvä avustuset ja asunta ilmastaa

      • Anonyymi

        Älä jaksa kun et osaa ja turhaa poistat heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa kun et osaa ja turhaa poistat heti.

        Lopetin työt ja oon ryypänny jo 8 vuotta. Helppoa kun tulee alkukuusta rahaa aina tilille ja vuokra menee suoraan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe