Aivan loistava syy hakea lisää kaljaa!
Jihuu! Kelan työmarkkina tuki on noussut!
6
103
Vastaukset
- Anonyymi
Huippua! Otahan kaksin käsin ja vaikka kuukausi putkeen!
- Anonyymi
Olen juopotellut 18 vuotiasta asti, kiitos kelan ja kannuksen sossu on paras antamaan täydentävää toimeentulotukea. Olen ollut myös 2 viikkoa 2014-vuonna kuntouttavassa työtoiminnassa, ei ollut mun juttu. Nyt ikää 32-vuotta. Ei ole muissa kunnissa näin hyvä ja helppo elää. Kokkolasta on myös pari kaveria muuttanut tänne, kun siellä pakotetaan koulutuksiin ja töihin, tai muuten tuet pienenee.
- Anonyymi
Moi, muutin ite kanssa oulaisista kannukseen kun kunnan sossu sano et täältä saa helposti kämpän, maksoivat vielä muuttokyydin ja huonekalurahan, kun lähdin pois sieltä...en ole töitä tehnyt..mutta ryypätty on uusien kannuksen kavereiden kans nyt on muutama muukin kaveri tulossa kannukseen kun täällä saa helposti toimeentuloa kunnasta...ja kämppiä. Jos ei jaksa kaupungin ja kelan töihi pakottamista ja luet foorumia..niin muuta kännikseen.hyvä paikka ryypätä ja hyviä baareja.vapaita asuntoja ja junalla pääsee viihteelle Kokkolaan välillä ..
- Anonyymi
oleko valkolanen vai meikäläisii tuu han jutele ko nähä meki tuli kanuus hyvä avustuset ja asunta ilmastaa
- Anonyymi
Älä jaksa kun et osaa ja turhaa poistat heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa kun et osaa ja turhaa poistat heti.
Lopetin työt ja oon ryypänny jo 8 vuotta. Helppoa kun tulee alkukuusta rahaa aina tilille ja vuokra menee suoraan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.676113- 1325455
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4633375Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091747Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3761266- 321159
- 671071
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46956Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889