Miehen lapset ei koskaan anna minulle

Anonyymi

korteja eikä lahjoja. Nytkään esa saa ystävänpiväkorttia enkalähjoja vaikka se on heidän velvollisuus muistaa uutta äitiä.
Tein kakun mutta en taida antaa sitä heille kun eivät tuo minulle edes kukkia. Mun omat lapset sentään muistaa aina äitienpäivänkin ja joka juhlapäivänä, muttei miehen kakarat. Onko heissä joku vika vai miksi? itse en ole kva lahjomaan ketään kait se siitä johtuu etten anna heille lahjoja mutta eri asia se on minä sentään kasvatan ja makselen myös heidän ruokansa.
Jäin myös töistä pois jotta voin vahtia heitä ja komentaa, olen myöntynyt olemaan heille kotiäiti. Mies onnkesi maksaa asumisen ja auton, jotta voin välillä viettää omaa aikaa. Se on mun laatuaikaa kun saa vähän lepuuttaa aivojaan. On rasittavaa olla uusi äiti, kun entinen äiti on ksavattanut lapset kieroon, niin oikomisessa on työnsä. Huh huh, monet on sanoneetkin ettei heistä olisi tähän missä olen minä, juu ei kaikista tähän olisikaan. Olen kovassa liemessä ollut mutta en voi jättää heitä muuten en tiedä miten pärjäisivät ilman mua.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiseni lapset eivät koskaan anna minulle kortteja eikä lahjoja. Nytkään en saa ystävänpäivä mitään ,vaikka se on heidän velvollisuus muistaa uutta isää .
      Tein kakun , mutta en taida antaa sitä heille , kun eivät tuo minulle edes kukkia. Syön omien lasteni kanssa kaiken .Mun omat lapset sentään muistaa aina isänpäivänäkin ja joka juhlapäivänä, muttei naisen kakarat. Onko heissä joku vika vai miksi? itse en ole kova lahjomaan ketään kait se siitä johtuu etten anna heille lahjoja ,mutta eri asia se on minä sentään kasvatan ja makselen myös heidän tarpeitaan .
      Jäin työttömäksi , kun tuli YT .
      voin vahtia heitä ja komentaa, olen myöntynyt olemaan heille koti-isä . Nainen onnkesi maksaa asumisen ja auton, jotta voin välillä viettää omaa aikaa. Se on mun laatuaikaa kun saa vähän lepuuttaa aivojaan. On rasittavaa olla uusi isukki, kun naiseni entinen äijä on ksavattanut lapset kieroon kännissä ,niin oikomisessa on työnsä. Huh huh, monet on sanoneetkin ettei heistä olisi tähän missä olen minä, juu ei kaikista tähän olisikaan. Olen kovassa liemessä ollut ,mutta en voi jättää heitä muuten en tiedä miten pärjäisivät ilman mua.

    • Anonyymi

      Ap syö itse se kakku heidän edessään ja sano, että katsokaa nyt, tämän olisitte saaneet, jos osaisitte käyttäytyä.

    • Anonyymi

      Kieroonkasvatetuilla on juurikin HENKINEN SKOLIOOSI. Uusien äitien tulisi saada kela-korvausta henkisestä oikomahoidosta, jonka he joutuvat tekemään.

      • Anonyymi

        Kieroonkasvatetuilla on juurikin HENKINEN SKOLIOOSI. Uusien ISIEN tulisi saada kela-korvausta henkisestä oikomahoidosta, jonka he joutuvat tekemään.


    • Anonyymi

      Uusi äiti on kyllä lahjat ansainnu, yksin kun kasvattaa vieraita lapsia jotka ei sitten kunnioita äitipuoltaan eivät ansaitse mitään muuta kuin kakuttoman uusiäitipäivn. On se kumma kun miehen lapset eivät osaa mitään, uuden äidinin lapset osaa vaikka ovat kymmniä vuosia nuorempia. Kauheeta. Kuka kasvattaa jos ei äitipuoli.

      • Anonyymi

        Uusi isä on kyllä lahjat ansainnu, yksin kun kasvattaa vieraita lapsia ,jotka ei sitten kunnioita isäpuoltaan eivät ansaitse mitään muuta kuin kakuttoman uusisäinpäivän. On se kumma kun naisen lapset eivät osaa mitään, uuden ISÄN lapset osaa vaikka ovat kymmeniä vuosia nuorempia. Kauheeta. Kuka kasvattaa jos ei ISÄPUOLI.


    • Anonyymi

      Mun uusioakan kakarat ei osaa tervehtiä eikä kiittää. Höh, eipä siinä en minäkään enää ole viitsinyt.

    • Anonyymi

      Pitäisi lähteä heti vetämään tuosta suhteesta. . Jos ei ole äijä opettanut penskoilleen sääntöjä niin samanlainen vätys on koko ukko. Paiskaa kadulle tai lähde itse vielä kun ehdit.

      • Anonyymi

        Pitäisi lähteä heti vetämään tuosta suhteesta. . Jos ei ole muija ja sen ex mies opettanut penskoilleen sääntöjä niin samanlainen vätys on koko akka . Paiskaa kadulle tai lähde itse vielä kun ehdit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe