Hiihdon taso

Anonyymi

Betonoidut maajoukkue paikat täytyy ehdottomasti purkaa. Hiihdon taso on aivan surkea, ei minkäänlaista kilpailua maajoukkuepaikoista kun paikat on betonoitu hyväveli järjestelmän turvin. Matintalo lässytti että SM-kisat on hänelle vain harjoitus kohti mm-kisoja, samaa toisteli Mononen että oli hyvä hiihto kun jaksoi maaliinsaaksa. Maajoukkue ympyrässä olevat hiihtäjät jäivät eläkeläisille valovuoden! Herätkää jo hyvänen aika, hiihdolle käy samaten kuin mäkihypylle.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todellakin, oli häpeä kuunnella Matinataon puhetta. Tulee viidenneksi ja kertoo hymyillen, että hänet on jo valittu MM-kisoihin. Tosin käytti kiertoilmaisua, mutta asia tuli selväksi.

    • Anonyymi

      No äläs nyt, kyllä noilla hiihdoilla 30-sakkiin mm-kisoissa pääsee. Se lienee heidän tavoite, ja sillä tiellä ovat.

      Viestistä tulee vielä katastroofi mm-kisoissa. Älkää herranen aika odotelko mitalia näiltä naisilta, ettei tule järisyttävää pettymystä.

      Rituko siellä sivakoi ankkurina? Nolointa pitkään aikaan olisi se. Tiukkaa vääntöä olis ruottalaisankkurin kanssa, joka 25 v. nuorempi. Mitä luulette, kun loppusuora aukeaa, kumpi räjäyttää pankin? Kertoimet Ritulla kohdallaan, en silti kivitaloa löis vetoa Ritun puolesta. Mutta mä pelkään senverran, etten uakalla pelata.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olisi kyllä paikallaan, että naisia ei huvimatkalle lähetetä MM- kisoihin ollenkaan. Säästyy paljon rahaa. Käytetään ne nuorten naishiihtäjien valmennukseen ja leiritykseen.

    • Anonyymi

      Roponen ja Märäinen hiihtämään 10 km ja se on siinä. Kannustujoukkoja/fiilistelijöitä ei sinne kannata MM-kisoihin lähettää. Satsatkaa ne jäävät eurot vaikka nuorten leiritykseen.

    • Anonyymi

      Näiden eläkeläisten pää kestää suomalaisten mediahössötystä ja sponssien miellyttämistä. Ovat jo päässeet niin korkealle, että on myös varaa kieltäytyä.
      Suomalaiset tekevät julmetusti työtä menestymisen eteen mutta suoritukset menevät pilalle maaliviivan jälkeiseen sabotointiin.

      • Anonyymi

        ... siellä päättävissä elimissä voidaan miettiä, että ovatko meidän huippu-urheilijat ylen ja katsojien mannekiineja vai oikeita urheilijoita.


    • Anonyymi

      Olenkos minä ymmärtänyt oikein ettei MM-kisoihin valita nopeimpia vaan ketkä ovat olleet mukana apurahasysteemissä??
      Tosiaan...hyvävelijärjestelmä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe