Onko kaikilla tulevilla ehdokkailla ihan vilpitön halu toimia Varkauden asioiden eteenpäin viemisen suhteen vai oman onko kyseessä oman edun tavoittelu???? Näitä tyyppejä näköjään löytyy joka puolueesta??? Koska tiedän, että kohta alkaa tämä ihan älytön höpö höpö kommentoini, niin koittakaapa joka suhteessa pysyä asia linjalla.
Kuntavaalit ja mahdolliset ehdokkaat Varkaudessa
3
125
Vastaukset
- Anonyymi
Vilpitöntä on haluankin ajaa koko kaupungin asioita.
Nuolen kaikkia. Kun saan rahaa, ostan Kisarilliltä 30hampurilaista syön ne itse kaverieni kanssa. Paitsi ettei ole kaveria. Enkä edes halua. Käyköön kuka kerkiää nälkäänsä vetämässä oluen kera. Rahaa se vain on. Eikä niistä äänistä sen väliä. Nämä vakkari valtuutetut valitaan. Nämä vaalit on vaan muodon vuoksi. Kyllä tämä näkyy ilmoitustaululun kommenteissa. Onneksi tälläiset ihmisen voi kiertää. Kävelee vaan kylmästi ohi noteeraamatta. Ei paljon tunteita herätä. Näistä ihmisestä tietää jo ensi näkemältä luonteen.- Anonyymi
Ehdokkuuden jälkeen. Vitunko väliä mitä sanotte. Elää omaa elämäänsä ja antaa näiden pyöriä keskenään. Ei tarvitse pilata päiväänsä ajattelemalla näitä ihmisiä
Kaikki edellä todetut aika vahvoja kannanottoja. Entäpä jos harrastaa Kisa-grilliä vain sen 2-3 kertaa vuodessa, mutta ei ruskeakielisten suosimaa maidon juontia. Olisiko ehkä kuntapäättäjäksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437