Ystävättärien vankina 20

Anonyymi

Ritva katsoi anelevasti silmiini ja totesin että kyllä vain, kolmas saakin ottaa löysemmin mutta tulevaisuudessa pääsee kaikista ankarimpiin hoitoihin.
Mutta juuh nyt kun sinulle asti ei riitä nälkäisiä heppoja pääset itse lutkuttamaan ja muihin poikkeaviin toimiuksiin, marke kulta tulisitko nostamaan tämän kolmannen niin että se voi lutkuttaa emman kalun kuiviin?, toki miss dominatrix asetetaan vain, nostimme ritvan alas ja sidoimme hänet gynetuolin kaltaiseen telineeseen josta hänen on helpompi imeä ja tarvittaessa nussia.
Kun emman elimet emätintään lukuun-ottamatta olivat imun kohteena ja Karita panon ja sähköstimuloinin kohteena, katselin koko komeutta jopa hiukan kadehtien, oi marketta laitappas ritvalle ja emmalle vibraattori ja sähköstimulointi laitteet niin koko komeus onkin valmista, selvä miss dominatrix minäpä teen sen, hyvä sitten voinkin mennä ulos savukoimaan ja tule ulos kun saat tehtyä työsi ja niin ritvalle ja karitalla utareet lypsimiin ja kaikkien tehot täysille niin saavat kärvistellä pari tuntia, O.k dominatrix minä teen sen ja tulen perässä.
Menin ulos ja sytytin savukkeen ja kuuntelin kuinka tallin uumenista kantautui nautinnollista voihkintaa ja paikoin tuskan valitusta, juuri kun olin istunut piha keinuun saapui markettakin pihalle ja tuli luokseni, mitä miss dominatrix tahtoo seuraavaksi kun lehmät ovat nyt imetettävänä ja stimuloitavana, armahtaa olet koko päivät hieroskellut pillua ja housun etumuksesi on näemmä läpi märkä päivän valossa katsottuna, kyllä,kyllä dominatrix en kestä kun en voi ottaa osaa lutkien saamaan käsittelyyn armahda ja anna minun nauttia suuresta kalustasi, hyvä on mutta mistä että imet pohjia myöten näin alkuun, se,selvä mi,,minä imen.
Nousin ylös ja riisuin esiliinan ja marke auttoi mekon helman nostamisessa että kalu saataisiin esille, kun elimeni oli täysin esillä istahdin takaisin ja marke polvistui eteeni ja aloitti käsketyn, alkuun hänen oli helppoa imeä syvä kurkku taktikalla mutta erektion kehittyessä tahti vain hidastui hidastamistaan, mikä on niin vaikeaa kun täytyy sekuntteja laskea koska penis on pohjassa?, miss dominatrix teidän teidän pe,penis on liian suuri se e,ei mahdu kurkkuuni, ja sehän mahtuu tunkeutumalla saatanan narttu, jos imu ei onnistu niin kyllä tunkeutuminen onnistuu, otin kaksin käsin marken niskoita kiinni ja aloin työntyä joka sai tytön holtittomasti sätkimään mutta työntöjä ei useaa tarvittu kun tunsin vapauttavan tunteen alkavan, mmnpphhg glubsglup uummnph, marke ei etes niellyt vaan spermat menivät omalla paineellaan hänen mahaansa, ja vielä pitäisi sisäänsä saada eikä imeytyä saa?.
Anteeksi miss dominatrix tämä ei toistu olkaa hyvä ja käykää selällenne niin ratsastan vaikka mikä olisi, hyvä ja ratsastakkin kunnolla muuten pääset 4 :ksi lehmäksi ja kaikkein kivuliaimpaan hoitoon mitä kuvitella voi, mmnh selvä mutta rentoutukaa ja nauttikaa miss dominatrix,
Asetuttuani selälleen marke aukaisi selailuksensa ja tunsi kaluni emättimeensä koko tyttö aivan tärähti kun hän istuutui koko painollaan päälleni ja sitten se alkoi, taukoamaton ratsastus hän teki tätä liki puoli tuntia piittaamatta vaikka sain peräti kolme orgasmia, kun neljäs syöksyi hänen sisäänsä marketta lopetti,
Nooh joudunko lehmäksi vai vieläkö olen avustava hoitsu?, vielä olet mutta nyt kun teki näin hyvää meitähän kahvit ja tule niiden tippumista odotellen takaisin niin voin antaa vielä jotain, ok miss dominatrix minä keitän kahvit, ja markettan mentyä keitto puuhiin kävin vilkaisemassa lehmiä,varsat olivat jo menettäneet mielenkiintonsa ja olivat palanneet omiin karsinoihinsa, enää vain viimeisenä ollut Ritva kärvisteli orgasmista toiseen muitten jo uuvuttua joten sammutin sähköstimulointi laitteet ja lypsykoneet, olkoot saavat huilata hetken ennenkuin siirrytään seuraavaan vaiheeseen, tultuani takaisin piha keinulle tuli markettakin pian kahvitarjottimen kanssa takaisin..

1

1350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iso peukku tälle sekavalle tarinalle.. hieman on välillä vaikeuksia seurata että mitä tehdään kenellekin ja kuka/mikä tekee..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe