Erikoiset koiraharrastajat

Anonyymi

Kysyn koiranomistajilta, miksi annatte koirienne paskantaa postilaatikoille, ja porttien pieliin, sekä toisten tonteille, mitä mahtaa pyöriä päissänne, veikkaan että ei mitään, voisiko joku vastata, jos kykenee, voi, voi mikä harrastus, pitäisi kieltää.

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastaukseni pistettiin

    • Anonyymi

      Vihaan sinua

      • Anonyymi

        Jos koiraharrastus kiellettäisiin niin musta tulis hullu


      • Anonyymi

        Koiraihmiset vihaavat kaikkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos koiraharrastus kiellettäisiin niin musta tulis hullu

        Koiraharrastajat ovat hulluja. On vaikea ymmärtää, miksei heille vain annera lääkkit' 6ai oehmolelu, jonka voi sitoa naruun ja raahata pitkin katuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos koiraharrastus kiellettäisiin niin musta tulis hullu

        Ok, minä en osaa vastata tuohon, olen kantasuomalainen.


    • Minä itse koiran omistajana Helsingin Kumpulassa kerään muiden koirien sontaa lähes päivittäin. Varsinkin nyt pakkasten aikaa on esiintynyt enemmän kuin aiemin.

      Mua ottaa päähän myös koska kaikki koiranomistajat leimataan.

      Nyt on vanhat paskat jäätynyt mutta kun sulaa niin jatkan jälleen. Ja varjele luo
      ja kun näen jonkun niin tekevän, en sanojani säästele. Jostain kumman syystä nämä "jätösten jättäjät" katsovat joka suuntaan että ei vaan kukaan näe. Isomman koiran paskoja suurin osa, toki pienienkin mutta ei niin paljon.

      • Anonyymi

        Sama täällä, ei ole kiva tulla leimatuksi vain siksi että jotkut muut koiranomistajat eivät osaa käyttäytyä ja ovat tieten tahtoen välinpitämättömiä häirikköjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, ei ole kiva tulla leimatuksi vain siksi että jotkut muut koiranomistajat eivät osaa käyttäytyä ja ovat tieten tahtoen välinpitämättömiä häirikköjä.

        Ei niin. Itse kannan useampaa pussia mukanani ja sottapytyn tavatessani siinä suullista palautetta antaessani tarjoan sitä.
        Voihan olla että heillä on kotonakin mentaliteetti joka suvaitsee kaiken sonnan viskomisen mihin tahansa. Eli ovat ns. sottapyttyjä kaikin puolin. Hävettää tällainen kaksijalkaisten käytös.

        Raha ei luulisi olevan ongelma. Toki koirankakkapussit maksavat mutta itse käytän myös tyhjät leipäpussit, myös pakastepussit käy.

        Ei löydy tekosyitä muuta kuin välinpitämättömyys ja laiskuus.


    • Niin ei "koiranomistajilta" vaan koiranomistajilta jotka eivät korjaa, eivät välitä. Ei kaikki koiranomistajat jumalauta kuulu noiden "tyhjäpäiden" joukkoon.

      Tässä se nähdään että yleistetään.

    • Anonyymi

      En anna pissiä enkä kakkia muiden alueille, en tien tienhaaroihin en postilootille.On helppo pitää lyhyellä hihnalla ja kulkea niiden ohi.
      Jos kakkaa hoidetulle alueelle, keräänsen kakkapussiin ja vien roskiin, helppoa. Enhalua pilata mainettani koiran omistajana, siksi olen noista tarkka.

    • Anonyymi

      Ootko jotenkin yksinkertainen?
      Ei kaikki koiranomistajat ole samanlaisia.

      Sama ku mä sen takia että oon nähnyt usean miehen roskaavaan, kirjoittaisin tänne "miksi miehet olette roskaavia porsaita, onko se joku teidän harrastus ettette osaa jälkiänne siivota".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      590
      3946
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3358
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2869
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2831
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2184
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2121
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2027
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1885
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1860
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1829
    Aihe