Tietääkö joku kuinka sen sai loppuu oma kani on
Kani puree
6
51
Vastaukset
- Anonyymi
Jossain luki, että jos kani puree, niin silloin se pelkää. Kani voi myös häkissä ollessaan puolustaa reviiriään.
Mun kani on purrut 2 kertaa, kun on ollut nurkkaan ahdistettuna. - Anonyymi
käsittele kania niin, ettei sillä ole aihetta pelätä, ja siten purra. siis kesytä kanisi syöttämllä kädestä ja käsittele kanin ruokaa ja pesätarvikkeita niin että hajusi tarttuu niihin, ja tulet siten kanille tutuksi.
- Anonyymi
Kani ei pure ilkeytään. Se pelkää tai puolustaa reviiriään. Käyttäydy rauhallisesti ja anna kanille isompi tila, se auttaa.😊
- Anonyymi
Kiitti kaikille
- Anonyymi
Munki kani puri silloin kun minulla oli se. Minusta kanit ei oo tarkoitettu edes pidettävän hirveenä sylissä. Jos koitat väkisi ottaa sen ja siitä se ei tunnu hyvältä nii sitte se puree. Jos se puree sillonku se on rauhassa ja koitat vaa silittää nii sit sil on ehkä huono olla tai jotain (liian vähän tilaa esim).
- Anonyymi
Ei se ikinä oikein sylikani oo ollu mut sen äitikin oli vähän agressiivinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422846Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302469Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202263Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31197- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007