Minkälainen laitteisto on hyvä/tyydyttävä/huono.

Anonyymi

Minulla on ohjelma lähtenä Yamaha NP-S303 verkkosoitin ja Denon DAP-2500A esi vahvistin ja Harman Kardon Signature 1.5 pääte vahvistin ja Audio Pro Blue Diamond v1 kaiuttimet.

Onko tämä hyvä vai tyydyttävä vai huono laitteisto.

4

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rippu keneltä kysy jos kysy sellaiselta jolla on joku marketista ostettu halpa mikro saarja niin hän sano että on hyvä laitteisto.

Ja jos kysy joiltain kenellä on laitteisto joka maksa henkilö auton verran niin hän sano että nillä ei tee mitän.

Mutta tärkeintä on että itse on tyytyväinen.

Ja minulla on parannus ehdotus sitten joskus kun raha tilanne salli eli.

DSpeaker Anti-Mode 2.0 Dual Core.

Eli tuollainen minä nyt ajattelin sitten joskus muuten kysymyksen on vaikea vastatta kun ei ole juuta tai jaata vaan rippu keneltä kysy.

Mutta ajattelin että minulla pitä olla sen verran hyvät että jos kaverit tule kylän.

Niin että ei ne sitten sano että nillä ei tee mitän.

Mutta ei minun kavereilla ei ole sellaisia laitetta mitä maksa henkilö auton verran.

• Anonyymi

Kyllä kai minun sitten on pakko uskoa että noi on hyvät laiteet kun ne on kuiteskin paremmat kun mitä keskiverto ihmisillä yleensä on kotona.

Ja minun mielestä ne kuulosta hyvältä.

• Anonyymi

Muista ostaa kullatut johdot ja liittimet niin kuulostaa jopa uutiset hyvälle.
      Miksi et satsaa laatuun samantien? Kaiuttimet resonoi seinissä jos ei huone ole oikeasti ryhdissä joten hankin 10 000€ kuulokkeet ja niihin kultainen johto ja liitin niin kyllä vain elämää kasetti alkaa kuulostammaan hyvälle...

• Anonyymi

Kyllä minä sen kaiutin resonattorin olen ottanut huomion suunnitelmissa kun tulevaisudessa ostan DSpeaker Anti-Mode 2.0 Dual Core niin se poista kaiuttimien ja huoneen väliset ongelmat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 523
      8012
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2745
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2611
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      2009
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1891
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1685
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1496
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1252
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1175
    Aihe