Puhelin pimahtelee kuin viesti tulisi, mutta ei.

Anonyymi

Ei viestiä, mutta Play- kaupan kuvakkeessa on numero yksi tai isompi ja jossakin muussa kuvakkeessa myös.

Miten saa pimahtelut pois? Lakkaako puhelin toimimasta, jos nuo mainokset hiljentymään?

12

1075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ohjeita oli, mutta puhelimen valikot olivat kovin moninaiset ja erilaiset ohjeisiin verrattuna.
        Käyttis on n:o 10, mutta laite on valikkoineen käyttäjävihamielinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohjeita oli, mutta puhelimen valikot olivat kovin moninaiset ja erilaiset ohjeisiin verrattuna.
        Käyttis on n:o 10, mutta laite on valikkoineen käyttäjävihamielinen.

        Salaperäisellä laitteella on luultavasti oma käyttöohje.


    • Anonyymi

      Eivät ne ole mainoksia, vaan päivitystä vaativia sovelluksia. Voit kyllä jättää ne huomiotta jos tykkäät siitä, että puhelimessasi on bugisia ohjelmia ja paikkaamattomia haavoittuvuuksia, mutta yleensä päivitysten asentaminen on ihan suositeltavaa.

      • Anonyymi

        Automaattiset päivitykset käytössä, ja turvallisuus kunnossa - ilmoitetaan. Onko nuo mainoskasat päivitettävä erikseen? Ehkä avattava ja plärättävä läpi todisteeksi mainonnan näkyvyydestä?
        Ihmelaite on Samsung A20e. Ohjekirjaa muutama sata sivua.


      • Anonyymi

        Suositeltavaa olisi, että ne pimahduksen aiheuttavat ohjelmat saisi kokonaan pois.
        Ne on nimittäin sellaisia, ettei niitä milloinkaan tarvitse.


    • Pistä ilmoitusääni hiljaiseksi ja sitten halutessasi tekstiviestisovelluksesta ääni erikseen päälle.

      • Anonyymi

        "okaro", kiitos. Antamasi periaate johti seikkailupolkuja pitkin tulokseen, joka on kestänyt ainakin puoli tuntia ja tekstiviesteistä ja puheluista hälyttää normaalisti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "okaro", kiitos. Antamasi periaate johti seikkailupolkuja pitkin tulokseen, joka on kestänyt ainakin puoli tuntia ja tekstiviesteistä ja puheluista hälyttää normaalisti!

        Nyt puhelin kuitenkin pimahti eikä alkunäytön viesti- tai puhelukuvakkeessa näkynyt merkkiä.
        Pieni ykkönen oli jonkin Hund- pelin kuvakkeessa ja siinä, avaamatta, näkyi olevan saatavana pelibonuksia maksutta. Suomeksi oli suorakaiteessa "Ei viestejä".
        Piti miettiä mihin sitoudun, jos näppään "Ei viestejä". Peruuttelin pois.

        On tuo vihamielistä. Hallinta ohjelmisto on Aatamin ja Iisakin aikojen takaa.
        Pitäisi olla puhekomennot. Esim. "Ilmoitus vain puhelusta ja tekstiviestistä".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhelin kuitenkin pimahti eikä alkunäytön viesti- tai puhelukuvakkeessa näkynyt merkkiä.
        Pieni ykkönen oli jonkin Hund- pelin kuvakkeessa ja siinä, avaamatta, näkyi olevan saatavana pelibonuksia maksutta. Suomeksi oli suorakaiteessa "Ei viestejä".
        Piti miettiä mihin sitoudun, jos näppään "Ei viestejä". Peruuttelin pois.

        On tuo vihamielistä. Hallinta ohjelmisto on Aatamin ja Iisakin aikojen takaa.
        Pitäisi olla puhekomennot. Esim. "Ilmoitus vain puhelusta ja tekstiviestistä".

        Jotkut appsit eivät käytä oletusääniä vaan pitää appsista panna pois ääni. Äärimmäisessä tapauksessa menee puhelimen asetuksiin ja panee kiellon ilmoituksille. Tosin silloin lähtee ilmoituksetkin, eikä pelkkä ääni.


      • Anonyymi
        okaro kirjoitti:

        Jotkut appsit eivät käytä oletusääniä vaan pitää appsista panna pois ääni. Äärimmäisessä tapauksessa menee puhelimen asetuksiin ja panee kiellon ilmoituksille. Tosin silloin lähtee ilmoituksetkin, eikä pelkkä ääni.

        Ilmoituskieltoa laitettaessa taisi varoittaa normaalitoiminnoissa mahdollisesti esille tulevista häiriöistä. Melko suora ilmoitus!
        Todellakin alkoi ilmaantua ihmeitä: Saapuvaa puhelua ei saanut auki vaikka aukaisu hipelö tuli näkyviin. Sattui niinkin, että se näyttö, joka on kannen avauduttua ei muuttunut hipelöinnistä miksikään.
        Ensin luulin kylmän sään vaikuttaneen taskussa olevaan puhelimeen, samaa ilmaantui kuitenkin myös huoneenlämmössä. Asiakasystävällinen laite korjaisi häiriöt.

        Nyt on SIM- kortti Nokia C5- puhelimessa.


    • Anonyymi

      Samsung A20e hiljeni paljon Sää- sovelluksen poistolla. Tiettävästi Avast- virustorjuntakin pimauttelee joskus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe