Veikkaisin että Lomallo matkatoimiston meininki hiipuu. Mainostettu yrittäjen verkostoitumis asian on floppi. Mitä yritys hyötyy kun ainoa etu on 10 %. alennus hotelleista. Kuka ostaa suoraan Lomallo jäsenyyden? Tuskin kukaan. Lomallo jäsenyyksiä myydään lomaosakkeiden omistajille. Maksat 5000 välirahaa ja. annat lomaosakkeesi että saat Lomallo jäsenyyden ja pääset maksamaan jäsenmaksua 350 euroa vuodessa. Paljonko oli vastikkeesi lomaosakkeessa? Mikä muu muuttui kuin että olet 5000 euroa köyhempi?
Lomallo veikkaus
6
921
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä ootte saanut päähänne tuon 10%.Meille hinnat lomallon kautta on 20-50%.
- Anonyymi
Joku Lomallo jäsen kertoi. Kun varaat Leviltä vk 8 niin saat 10% alennusta. Vai saatko alennusta -50%?
- Anonyymi
Taas mennäänn kohti alennuksia.
- Anonyymi
Taas näitä matkatoimisto koijauksia. Tästä on vaan poistettu se pyramidipeliaspekti, eli värvää muita myymään näitä jäsenyyksiä ja pyöritä ”omaa matkatoimistoa ja bisnestä”. Buahhahah!
- Anonyymi
Vain tyhmät sortuvat tähän, johtajille maksetaan isoa palkkaa asiakkaiden rahoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain tyhmät sortuvat tähän, johtajille maksetaan isoa palkkaa asiakkaiden rahoista.
Myyjät vaihtavat takaisin holiday clubilla töihin.Sanoovat ettei noita jäsenyyksiä kukaan osta pitävät humpuukia.Myös TJ aika omahyväinen valehtelia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788