Tuntematon rikas mies osti yli 5 miljoona läppäriä.
Aikomuksena jakaa kansalle.
Ehtona vain että jakopiste on Utsjoella.
Kampanja alkaa pian, kaupungilta lisätietoa.
Utsjoella jaetaan ilmaisia tietokoneita kaikille suomalaisille
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan räkä, minulle ei riitä.
- Anonyymi
Läksin heti ajamaan. Mistä sieltä sen ukon löytää?
- Anonyymi
Ei vielä ole aprillipäivä.
Onko niissä Linux?
- Anonyymi
Toivottavasti ei. Nimittäin tuhhoopi konneen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei. Nimittäin tuhhoopi konneen!
"Tuhhoopi " on Windows-linuksi-tuputin joita romutetaan pari sataa miljoonaa vuosittain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tuhhoopi " on Windows-linuksi-tuputin joita romutetaan pari sataa miljoonaa vuosittain.
Linukseja ei tarvitse "romuttaa". Se tekee sen ihan itse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linukseja ei tarvitse "romuttaa". Se tekee sen ihan itse!
Eskarissa ei tidetä mitä romuttaminen tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eskarissa ei tidetä mitä romuttaminen tarkoittaa?
Eikä sanakirja tiennyt mitä tarkoittaa "tidetä", haluaisitko kertoa meille siitä.
- Anonyymi
Oletko koskaan saanut mitään aikaan, nyt olisi sopiva hetki aloittaa rakentamaan 4,5m korkea lumiukko, heti hommiin siitä!
- Anonyymi
Minä pääsin Guinness World Records kirjaan, ja sain 5000€ rahaa.
- Anonyymi
Mutta ei ilmaista ämpäriä ??? Jonkun läppärin takia en viitsi vaivautua...
- Anonyymi
No, sitten en minäkään.
- Anonyymi
yrittäisit nyt edes panostaa keksityn tarinan laatuun. jos koneita on ostettu 5 miljoonaa, niin hintaa tulee useampi mirjardi vaikkei yksi kone paljoakaan maksaisi. jos tarkoituksena on jakaa kaikille kansalaisille kone, niin helpoiten asia tapahtuisi kun lähettäisi koneet postin välityksellä kansalaisille. tosin voisi jonkin aikaa olla pakkettiautomaateilla ruuhkaa, kun ihmiset hakisivat koneitaan.
- Anonyymi
Hain, hyvä kone oli, ei muuta kuin muutkin matkailemaan.
- Anonyymi
Tuo voi toteutua.
Kun kaikki on tungettu nettiin täytyy valtion kustantaa käyttövälineet ainakin köyhille ja vanhoille kouluttajan kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139