onko joku siis hiihtänyt kyseisen lenkin? jos niin onko vaikea tuo reitti?
onko paljon isoja ylämäkiä,tai isoja jyrkkiä laskuja?paljonko tuo matka suunnilleen on? huhuja oon kuullu,et tuonne ois helppo eksyä.
kuitenkin reitti määränpäineen kiinnostaa kovastikkin. oon jonkin verran hiihtäny,joten tekniikka,jne ok kunnossa.
toki varaisin tähän hyvin aikaa,mutta hyvä ois olla perustietoa kun/jos tuota reittiä yritän,ettei tule ikäviä yllätyksiä,ja oon huono lukee mitään karttoja.
Yhtenäva vaihtoehtona miettiny,et reitin tuntevan kanssa hiihtäis reitin kerran tai kaks yhessä jonkun kanssa,ennen ku yksin lähen yrittämään. Lähiympäristössä vaan ei oo hiihtäjiä,tai sukulaisissa :(
Kiitos vastaneille.
Metsoreitti Suolahti- Peurunka
Anonyymi
1
224
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä kolme raskaampaa ja pitkää nousua muuten melko helppo. Opasteet ja nuotiokatokset on. Lähtee 69 tien vierestä Valtran lähellä tien toisella puolella pienen nyppylän kohdalla pieni parkkipaikka. Oisko jotain 20 - 25km Peurunkaan. Ladun kunto selviää latuinfosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838