onko joku siis hiihtänyt kyseisen lenkin? jos niin onko vaikea tuo reitti?
onko paljon isoja ylämäkiä,tai isoja jyrkkiä laskuja?paljonko tuo matka suunnilleen on? huhuja oon kuullu,et tuonne ois helppo eksyä.
kuitenkin reitti määränpäineen kiinnostaa kovastikkin. oon jonkin verran hiihtäny,joten tekniikka,jne ok kunnossa.
toki varaisin tähän hyvin aikaa,mutta hyvä ois olla perustietoa kun/jos tuota reittiä yritän,ettei tule ikäviä yllätyksiä,ja oon huono lukee mitään karttoja.
Yhtenäva vaihtoehtona miettiny,et reitin tuntevan kanssa hiihtäis reitin kerran tai kaks yhessä jonkun kanssa,ennen ku yksin lähen yrittämään. Lähiympäristössä vaan ei oo hiihtäjiä,tai sukulaisissa :(
Kiitos vastaneille.
Metsoreitti Suolahti- Peurunka
Anonyymi
1
264
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä kolme raskaampaa ja pitkää nousua muuten melko helppo. Opasteet ja nuotiokatokset on. Lähtee 69 tien vierestä Valtran lähellä tien toisella puolella pienen nyppylän kohdalla pieni parkkipaikka. Oisko jotain 20 - 25km Peurunkaan. Ladun kunto selviää latuinfosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491643Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91481- 811174
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194987