Kepulit nyt tyhminä kerskuvat elävänsä etenkin EU:n kautta kierrätetyillä maataloustuilla. Tuet pois tukijussilta.
Kalmari myhäili
Anonyymi
5
99
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä jutusta on kysymys?
- Anonyymi
Kukaan ei tiedä. Kaunakon omassa päässä...
- Anonyymi
Tyhmä kerskuu, vaikka maataloustukien ja Keskustan loppu lähenee.
- Anonyymi
Vappusatas uuno maksaa nyt.
- Anonyymi
Ketkä saavat Eu maksamia tukia..kertokaa minullekin. Ja kertokaa mikä merkitys Suomalaisella maanviljelijällä on Suomen yhteiskunnalle. Taitaas itku saapua ohimoa pitkin jos joutuisit hakemaan ruokasi ulkomailta. Mieti ensin paljonko valtio saa ruuan alvia vuodessa. Alv prosentti on 14. Suuri summa. Mielestäni eläkeyhtiöiden johtajat saavat tosi hyvät ansiot , 880.000 euroa..ja 660.000 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939