Mikä on paras kotimainen kuivamuona?

Anonyymi

27

15874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo minäkin odotan mielenkiinnolla kun en ole ostanut pienelle koiralle kuin Orlandon nappulaa jota se syö mielellään silloin kun nappuloita syö.

      • Anonyymi

        Sitä näkkileipääkö?


      • Ei syö koirani enää em. ruokaa vaan syä nyt kahta erilaista sekaisin, ne ovat Royal Canin ja Crave merkkisiä ruokia. Orlando heitettiin romukoppaan aikoja sitten.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Ei syö koirani enää em. ruokaa vaan syä nyt kahta erilaista sekaisin, ne ovat Royal Canin ja Crave merkkisiä ruokia. Orlando heitettiin romukoppaan aikoja sitten.

        Mihin tarpeeseen se Royal canin tulee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tarpeeseen se Royal canin tulee?

        Ei muuhun kuin nälkään. Koira hylkäsi Orlandon ja jotain piti ostaa. Mielijohteesta ostin kahden kilon säkin Royalia ja siitä
        tykätään, samoin kuin tuo Crave kelpaa hyvin.
        Se on tärkeää että syöty ruoka tulostuu ulos suhteessa siihen syötyyn ruoan määrään. Joistakin nappuloista tulee sellaisia kasoja että sitä ihmettelee mitä sille koiralle jäi. Samoin tulostus pitää olla suhteellisen kovaa ja sillä haetaan sitä että anaalirauhaset toimivat normaalista. Nuo huomioon ottaen nykyruoat toimivat molemmat.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Ei muuhun kuin nälkään. Koira hylkäsi Orlandon ja jotain piti ostaa. Mielijohteesta ostin kahden kilon säkin Royalia ja siitä
        tykätään, samoin kuin tuo Crave kelpaa hyvin.
        Se on tärkeää että syöty ruoka tulostuu ulos suhteessa siihen syötyyn ruoan määrään. Joistakin nappuloista tulee sellaisia kasoja että sitä ihmettelee mitä sille koiralle jäi. Samoin tulostus pitää olla suhteellisen kovaa ja sillä haetaan sitä että anaalirauhaset toimivat normaalista. Nuo huomioon ottaen nykyruoat toimivat molemmat.

        Ei maissista kannata maksaa niin paljon. Mikset syötä pelkkää Cravea?


      • taruolento kirjoitti:

        Ei muuhun kuin nälkään. Koira hylkäsi Orlandon ja jotain piti ostaa. Mielijohteesta ostin kahden kilon säkin Royalia ja siitä
        tykätään, samoin kuin tuo Crave kelpaa hyvin.
        Se on tärkeää että syöty ruoka tulostuu ulos suhteessa siihen syötyyn ruoan määrään. Joistakin nappuloista tulee sellaisia kasoja että sitä ihmettelee mitä sille koiralle jäi. Samoin tulostus pitää olla suhteellisen kovaa ja sillä haetaan sitä että anaalirauhaset toimivat normaalista. Nuo huomioon ottaen nykyruoat toimivat molemmat.

        Nyt syö pelkkää Cravea ja vatsa ja koira voi hyvin.


    • Anonyymi

      Alvar näytti mielenkiintoselta koostunukseltaan. Täytyy tutkia. Hinnoista ja laadusta on kiinni mitä syötän.

    • Anonyymi

      Niin järkkyä kuraa kaikki, ettei kotimaisuus riitä syyksi moisia ostamaan. Jokusella noista on myös niin kyseenalaisia myyntiväittämiä, ettei tosikaan.

      • Anonyymi

        No, kerropas mikä on se maailman paras koirannappula, niin päästään vertailemaan tuoteselostetta?

        Nimim. Fenno


    • Anonyymi

      Jeppe kana-kaura oli iloinen yllätys. Oiskohan toi Serti samaa?
      Dagsmarkin Lapista poistettiin ne viimeisetkin poronhajut ja siitä tuli sitkeä korvatulehdus.
      Täytyy kokeilla tuo Werraton Aktiivi.

      • Anonyymi

        Ihan mielenkiinnosta: mikä pakottaa kokeilemaan Werraton aktiivia?


      • Anonyymi

        Hyvä huomio! Näköjään Jepessä ja Sertissä aivan sama ainesosaluettelo.
        Poronhajut? Korvatulehdus kuulostelee kyllä siltä, että miinusta Dagsmarkille siis.

        Nimim. Fenno


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä huomio! Näköjään Jepessä ja Sertissä aivan sama ainesosaluettelo.
        Poronhajut? Korvatulehdus kuulostelee kyllä siltä, että miinusta Dagsmarkille siis.

        Nimim. Fenno

        Korvaongelmaiselle Dagsmarkin muroja? Ai hitsi, nytpä vitsin murjasit! 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korvaongelmaiselle Dagsmarkin muroja? Ai hitsi, nytpä vitsin murjasit! 🤣

        Siis mitä? Kenelle tää kommentti oli tarkoitettu ja mistä?

        Oletan, että hän jonka koira sai korvatulehduksen ei enää Dagsmarkkia syötä.
        Minun kommenttini asiaan oli, että korvatulehduksesta ehdottomasti miinusta sille merkille.
        -> Niin mikä oli vitsikästä?

        Nimim. Fenno


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mitä Dagsmarkin nappulaa vai meneekö kaikki?

        Kyllä kiinnostaa, kiitos, täytyy katsoa!

        Nimim. Fenno


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Dagsmarkin nappulaa vai meneekö kaikki?

        Kyllä kiinnostaa, kiitos, täytyy katsoa!

        Nimim. Fenno

        Lappia ja Hämettä oon ostanu!
        Onko kellään muuten tietoa mistään ei niin kuuluisasta pientuottajasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lappia ja Hämettä oon ostanu!
        Onko kellään muuten tietoa mistään ei niin kuuluisasta pientuottajasta?

        Nuo ensimmäisessä viestissä olevat on ainakin kaikki suomalaiset nappulan tuottajat mitkä minä löysin. Jos joitain muita (pien)tuottajia löytyy, niin kuulisin myös mielelläni.

        Nimim. Fenno


    • Anonyymi

      Meillä koirat syövät Alvar merkkiä ja ei mitään ongelmia ole esiintynyt, ruuat ovat täysin viljattomia mikä on todella hyvä.

      • Anonyymi

        Tarkoitat varmaan vehnättömiä? Viljattomia ne eivät kaikki ole, osassa on kauraa ja ohraa. Viljattomiakin vaihtoehtoja löytyy, niissä on sitten perunaa.

        Nimim. Fenno


    • Anonyymi

      Herää kysymys, että miksi kehnoista pitäisi valita vähiten kehno? Ihan samaa vain kuitulisänä toimivaa höttöä nuo on kaikki, kahta pussia lukuunottamatta vieläpä laihdutusruokaa liian vähäisellä rasvaprosentilla. Perunaa ja kauraa saa halvemmassakin muodossa, jos niillä haluaa koiransa ruokkia... Kotimaisuus ei ole hyve, kun muona on kehnoa. Kahdella valmistajalla on markkinointikin niin kyseenalaista, että jo sen takia pitäisi jättää ostamatta.

      • Anonyymi

        Miksi ei? Haluan kuulla mielipiteitä mikä noista on paras tai kuten asian ilmaisit: vähiten kehno. Osaatko vastata?

        Minua ei kiinnosta miten valmistajat markkinoivat, vain muonan sisältö. Kaikki lemmikinruokamainokset ovat mielikuvamainontaa ja aina luokkaa "parasta täysravintoa koirallesi/kissallesi" sisällöstä huolimatta.

        Nimim. Fenno


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei? Haluan kuulla mielipiteitä mikä noista on paras tai kuten asian ilmaisit: vähiten kehno. Osaatko vastata?

        Minua ei kiinnosta miten valmistajat markkinoivat, vain muonan sisältö. Kaikki lemmikinruokamainokset ovat mielikuvamainontaa ja aina luokkaa "parasta täysravintoa koirallesi/kissallesi" sisällöstä huolimatta.

        Nimim. Fenno

        Werraton light ainakin tuottaa hirveän määrän kakkaa, jos joka lenkillä tulee 2läjää(3-4 krt/pv ulkona) se on mun mielestä paljon! Koostumus kiinteää, ei ilmavaivoja eikä närästystä.
        Tällä hetkellä mennään Dagsmarkin Laihialla, saa nähdä miten sopii.
        Tuolta merkiltä kokeiltu Savo, Häme sekä Lappi. Kaikki maistuu ja nappulakoko sopiva. Turkki pysynyt hyvänä.
        Vaikee sanoo mikä ois paras, meillä pakko olla light nappulaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Werraton light ainakin tuottaa hirveän määrän kakkaa, jos joka lenkillä tulee 2läjää(3-4 krt/pv ulkona) se on mun mielestä paljon! Koostumus kiinteää, ei ilmavaivoja eikä närästystä.
        Tällä hetkellä mennään Dagsmarkin Laihialla, saa nähdä miten sopii.
        Tuolta merkiltä kokeiltu Savo, Häme sekä Lappi. Kaikki maistuu ja nappulakoko sopiva. Turkki pysynyt hyvänä.
        Vaikee sanoo mikä ois paras, meillä pakko olla light nappulaa!

        Paras koiranruoka yleisesti ottaen on aina se ruoka mikä sopii kullekkin koiralle, vatsalle, turkille, iholle, silmille jne...😍


    • Anonyymi

      Meillä 2v pikkumusta syö SertiLifen kana-kauraa joka maistuu, ja tähänastisista ehdottomasti paras. Nuoren normaali energisyys palasi ja kakka on hyvän näköistä. Tällä nuorella uroksella on pennusta asti ollut vaikeuksia nappuloiden syönnin kanssa, kun ei vaan uppoa ja naapurin narttujen juoksujen aikaan on paastonnut.
      Nyt oikein odottaa että pääsee kupille ja ruoka maistuu ilman mitään kikkailuita.

    • Anonyymi00025

      Hau Hau Champion
      Kun sisällysluetteloa tutkii tarkemmin niin siinä on korkea eläinproteiini pitoisuus.
      Jos tuota sisällysluetteloa vertaa johonkin ulkomaiseen "parempaan" niin oikeasti Hau Hau on monen kanssa samalla viivalla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe