Kaija Koo saa tehdä omanlaisensa SuomiLOVE-jakson: https://www.suomi24.fi/viihde/rakastettu-suomilove-uudistuu-kaija-koo-valitsi-ekan-osan-tarinat-ja-laulut-mun-ilta-koostuu?s24
Jee! Kaija Koo tykittää - Mikä on sun Kaija Koo suosikkibiisisi?

15
187
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkään Kaijan uusista biiseistä: Hullut päivät on ihan ykkönen bilebiisinä!
- Anonyymi
Onko lavat riitävän kestäviä kun Iso Kaija astuu lavalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko lavat riitävän kestäviä kun Iso Kaija astuu lavalle.
Ei se oo läski . Vaihdevuodet naisilla aiheuttaa turvotusta ja lihomista. Hyvä meno.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oo läski . Vaihdevuodet naisilla aiheuttaa turvotusta ja lihomista. Hyvä meno.
Mutta joka tapauksessa syömällä lihonut, ja muutenkin jo vanha raakku noihin keimeihin. Sais mennä jo kotiin salarakkaan luo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painoa ei sovi arvostella , mutta nuo vuodet ,,,, se menee kyllä niin että ihminen on sitä mitä syö
- Anonyymi
Kaikki biisit kuin samaa rataa vetäis , kun kuulee yhden niin onkin kuullut kaikki
- Anonyymi
Hienoa uudistumista. Toista kuin maikkarilla jossa esim. Leppilampi joka ohjelmassa , mainoksia myöten.
- Anonyymi
Voi ei... jään todella kaipaamaan Jenni Pääskysaarta. En taida tykätä tästä formaattimuutoksesta.
- Anonyymi
Sama juttu , ei tule enään tuota katsottua , en pidä Kaijjaa hyvänä tuohon ohjelmaan
- Anonyymi
Pitääkö Susanna Laineen pilata tämäkin ohjelma.
- Anonyymi
No Susanna on pirteä ja reipas . Sopii hyvin.
- Anonyymi
Jeesus keksi rakkauden laulu.
- Anonyymi
Korkkarit kattoon on se biisi joka alkaa oikein laulattamaan.
- Anonyymi
Kaunis, voimakas, tyytyväinen, Kaija Koo ei pelkää näyttää seksuaalisuuttaan, mutta se voi olla nuorille miehille liikaa.
Tuo nainen on menettänyt järkensä. - Anonyymi
Kaija on justiin telkussa. Kyllähän on pyöreä, kun pituutta ei oo enempää kuin 153cm. Aina jotain viittamaista asua on oltava päällä ainakin väljää. Luulis rasittavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939