"Tämä ominaisuus on vain kirjautuneille käyttäjille."
Vai ei keskusteluun voi muutoin osallistua?
Mitä helkattin pelleilyä taas?
5
237
Vastaukset
- Anonyymi
Katos ku noilla modeilla on pitkävetistä ni ne hauskuuttelee laittamalla kaikenlaista.. Sitte naureskelevat, et kyl se mahto nyt äimistyä.
- Anonyymi
Näköjään osasit sallia evästeet
A) eikä ilmoitusta tullut ja
B) sait tehtyä aloituksenkin. Moi! Keskusteluun voi osallistua myös rekisteröitymättä. Suomi24:ssä on kuitenkin myös ominaisuuksia, joita voi käyttää vain rekisteröityneenä ja sisään kirjautuneena. Sellainen ominaisuus on esimerkiksi viestien äänestäminen.
Terkuin,
Emma,
Suomi24-tiimi- Anonyymi
Nyt oli kyseessä viestin lähettäminen.
Miksi aina, joka ikinen kerta, koetatte olla vastaamatta itse kysymykseen ja petollisin mielin koetatte ohjata ajatuksia muualle.? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli kyseessä viestin lähettäminen.
Miksi aina, joka ikinen kerta, koetatte olla vastaamatta itse kysymykseen ja petollisin mielin koetatte ohjata ajatuksia muualle.?Tuo kirjautuminen -ilmoitus tulee aina joskus, ja sitten sitä ei taas tule. Samoin kuin ip-banni ja jokin meni pieleen -ilmoitus. Ei kukaan tiedä, miksi ne tulee, eikä varsinkaan kukaan ole kiinnostunut, miksi ne tulee. Täytä se lomake ja hyväksy se tosiseikka, että vika on omassa koneessasi. Anteeksi, että olen kiusannut ylläpitoa kertomalla tämän ja ylläpidolle on tullut paha mieli. Poistakaa tämäkin viesti, kun se kerran on itsetunnollenne liikaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211