Tuli tossa postissa uhkavaatimus,että pitäis antaa Melalle 3000e vuosittain.Niillä näyttää olevan taas rahat loppu.Se 3000e on vähä enemmän kuin mun ansiotulot.Onko teillä jotain ehdotuksia,mitä tälle melalle tehtäis?
Mela ryöstää palkan
5
875
Vastaukset
- lopetettava
Minulla on osatyökyvyttömyyseläke 40%.Nyt tuli samansuuruinen lasku.Tämä on ilmeisesti tätä pientilojen hävittämismeininkiä.Pitää maksaa vaikka ei ole paljon tuloja.Keskustapuolueen venkoiluahan tää on.Näin ne kiittää äänistä.
- Isäntä
Tuskin on pientila jos ton verran maksat eläkettä tai sitten olet idiootti. Vrt. 100ha/1200€/vuosi.
- melasta.
Tällainen lapuska tuli melasta.Minun kanssani ne ei puhu mitään asioista.Olet kyllä itse idiootti,jos puolustelet tämmöstä touhua,mistä ei viljelijöille ole mitään muuta kuin menoa.
- mukaan
Lapun mukaan maksu tosta 100 ha:n työtulosta olisi 5700e.Onkos täällä kepulaisilla 5000%:n alennus,vai mistä ero johtuu?
mukaan kirjoitti:
Lapun mukaan maksu tosta 100 ha:n työtulosta olisi 5700e.Onkos täällä kepulaisilla 5000%:n alennus,vai mistä ero johtuu?
ja paljonko peltoa ja metsää, niiden mukaan voit itse tarkistaa onko lasku virheellinen.
Ja minkä olet työtuloksi ehdottanut?
Summa tuntuu "aika" korkealta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t543450- 171782
- 361771
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171661Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251412Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401342- 611319
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901095Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221033- 1281015