Tuli tossa postissa uhkavaatimus,että pitäis antaa Melalle 3000e vuosittain.Niillä näyttää olevan taas rahat loppu.Se 3000e on vähä enemmän kuin mun ansiotulot.Onko teillä jotain ehdotuksia,mitä tälle melalle tehtäis?
Mela ryöstää palkan
5
895
Vastaukset
- lopetettava
Minulla on osatyökyvyttömyyseläke 40%.Nyt tuli samansuuruinen lasku.Tämä on ilmeisesti tätä pientilojen hävittämismeininkiä.Pitää maksaa vaikka ei ole paljon tuloja.Keskustapuolueen venkoiluahan tää on.Näin ne kiittää äänistä.
- Isäntä
Tuskin on pientila jos ton verran maksat eläkettä tai sitten olet idiootti. Vrt. 100ha/1200€/vuosi.
- melasta.
Tällainen lapuska tuli melasta.Minun kanssani ne ei puhu mitään asioista.Olet kyllä itse idiootti,jos puolustelet tämmöstä touhua,mistä ei viljelijöille ole mitään muuta kuin menoa.
- mukaan
Lapun mukaan maksu tosta 100 ha:n työtulosta olisi 5700e.Onkos täällä kepulaisilla 5000%:n alennus,vai mistä ero johtuu?
mukaan kirjoitti:
Lapun mukaan maksu tosta 100 ha:n työtulosta olisi 5700e.Onkos täällä kepulaisilla 5000%:n alennus,vai mistä ero johtuu?
ja paljonko peltoa ja metsää, niiden mukaan voit itse tarkistaa onko lasku virheellinen.
Ja minkä olet työtuloksi ehdottanut?
Summa tuntuu "aika" korkealta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368