Jälleen kerran naista ei tuomita, vaikka syyllisyys selvä, ei tehnyt mitään auttaakseen ja uhkasi polttaa jopa poliisinkin. Toivottavasti valittavat hoviin, josko tuollapäin löytyisi edes sieltä rohkeutta, mies olisi tuomittu aivan varmasti.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naisen-syytteet-miesystavan-polttomurhasta-somerolla-kaatuivat-uhkasi-polttaa-poliisin/8067350
Nainen poltti miehen elävältä - vapautettiin
4
241
Vastaukset 4
- Anonyymi
Täytyy ihmetellä mitä sakkia käräjäoikeudessa istuu , kun noin selvä tapaus jätetään tuomitsematta. Aivan käsittämätöntä. Uhrin omaisten on syytä viedä asia hovioikeuteen, jos vaikka siellä olisi asialliset ja oikeudenmukaiset tuomarit.
- Anonyymi
Ihan selvä intohimorikos ja murhapoltto, eikä edes tarvinnut tekaista likaista mitään hupsishuppistarinaa.
- Anonyymi
Nyt kielletään kohta tälläisten päätösten arvostelukin kun ei saa enää vihapuhua naisista. Ihan kuin femakot ei vihapuhuisi ja valehtelisi miehistä ylimpiä päättäjiä myöten. Femakot yrittää vaientaa suomalaiset miehet lopullisesti, ei taida onnistua.
- Anonyymi
"Hätäkeskuspuhelun aikana vastaaja oli kuulostanut välinpitämättömältä ja aggressiiviselta. Lisäksi hän oli palopaikalla kahteen tai kolmeen otteeseen todennut, että uhri tarvitsisi vain napin otsaansa."
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000007809768.html
Mies tuomittaisiin uhkailusta pelkästään tuollaisen sanomisesta, mutta akkaa ei vaikka murhasi miehen,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546