Jälleen kerran naista ei tuomita, vaikka syyllisyys selvä, ei tehnyt mitään auttaakseen ja uhkasi polttaa jopa poliisinkin. Toivottavasti valittavat hoviin, josko tuollapäin löytyisi edes sieltä rohkeutta, mies olisi tuomittu aivan varmasti.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naisen-syytteet-miesystavan-polttomurhasta-somerolla-kaatuivat-uhkasi-polttaa-poliisin/8067350
Nainen poltti miehen elävältä - vapautettiin
4
190
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy ihmetellä mitä sakkia käräjäoikeudessa istuu , kun noin selvä tapaus jätetään tuomitsematta. Aivan käsittämätöntä. Uhrin omaisten on syytä viedä asia hovioikeuteen, jos vaikka siellä olisi asialliset ja oikeudenmukaiset tuomarit.
- Anonyymi
Ihan selvä intohimorikos ja murhapoltto, eikä edes tarvinnut tekaista likaista mitään hupsishuppistarinaa.
- Anonyymi
Nyt kielletään kohta tälläisten päätösten arvostelukin kun ei saa enää vihapuhua naisista. Ihan kuin femakot ei vihapuhuisi ja valehtelisi miehistä ylimpiä päättäjiä myöten. Femakot yrittää vaientaa suomalaiset miehet lopullisesti, ei taida onnistua.
- Anonyymi
"Hätäkeskuspuhelun aikana vastaaja oli kuulostanut välinpitämättömältä ja aggressiiviselta. Lisäksi hän oli palopaikalla kahteen tai kolmeen otteeseen todennut, että uhri tarvitsisi vain napin otsaansa."
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000007809768.html
Mies tuomittaisiin uhkailusta pelkästään tuollaisen sanomisesta, mutta akkaa ei vaikka murhasi miehen,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479