kumpi kannattaa hankkia
kumpi kannattaa valita bernhardinkoira vai nöffi
8
419
Vastaukset
- Anonyymi
Nakkikoira! Se on paras. Seuraavaksi JackRusellin terrieri.
Mitä sä tekisit noin suurella koiralla? Sen ulostaminenkin on jo hirveää sotkua ja paljon. - Anonyymi
Kiinnostaa
- Anonyymi
Ei kumpaakaan! Koirat helvettiin!
- Anonyymi
KIITOKSIA VASTAUKSISTA
- Anonyymi
Moi!
...ihan hienoja molemmat rodut... Kävin joku vuosi sitten katsomassa Limingassa erikoisnäyttelyn..
...suurempi vaikeus kuin rodun valinta, on pennun saatavuus..
..jos olet päättänyt yrittää saada koiranpennun, ja jotta onnistuisit suosittelisin varaamaan mieleisen tuntuisesti pentueesta vaikka molemmista roduista, ja kumman satut saamaan on tarkoitettu sinulle..
Semmoinen kun sanonta on, jotta rotu valitsee sen mihin mieltyy..
Itse olin "kiinni" viidessä pentueesta, ennenkuin kuudennelta pentueesta "riitti" meille asti, kolme vuotta meni.. odotellessa..
Loppujen lopuksi pienten (lukumääräisesti) rotujen pentujen saatavuus on aika hidasta.. - Anonyymi
...myös -rotu valitsee miehen-.. sanonta.on..
- Anonyymi
Nöffi sopii paremmin, jos tykkää ulkoilusta myös talvella, kun on kunnon turkki.
Bernhardin lyhyt- ja pitkäkarvalla, joita olen päässyt katsomaan ja silittämään on pitkä päälikarva, vaan alempaa lämpöä pitävää pohjavillaa ole nähnyt.. - Anonyymi
Nöffillä helpompi luonne noin yleensä, mutta karva helvetistä. Bk vahtiviettisempi ja haastavampi siinä suhteessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210997
- 525250
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311270Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902