Voi luottaa että vanhemmista pidetään huolta kun he eivät itse enää jaksa. Isä hankeen vai mitä Demarit, Kokoomus ja haukkujat
Li Andersson piikki Varkauden päättäville ja haukkujille
29
90
Vastaukset
- Anonyymi
Haukkujille tiedoksi on Helsingistä Lappiin porukka takana. Että siinähän haukutte Napakypin johdolla. Ehdolla ollaan vaaleissa loppuun asti haukuitte tai ette
Jopa otti taas tuulta aloittajan kommentti :) Sillä tuo L.A komentti kokonaan luettuna oli hyvin puhutteleva. Onko maksajan roolissa aina oltava jatkossakin peruspalvelujen supistaminen, ei mielestäni.
- Anonyymi
Sossupummipaskoille vaan kaikki ilmaiseksi, veronmaksajat maksaa kyllä. Bolsevikit valtaan, vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sossupummipaskoille vaan kaikki ilmaiseksi, veronmaksajat maksaa kyllä. Bolsevikit valtaan, vai?
Veronmaksajiat🤣hommaa jo aivot. Ihme hommoo jankuttaa. Ihanko eestä ja takkoo sitä hommoo tökit
- Anonyymi
Mitä enemmän haukutte. Sen paremmin se antaa halun olla ehdokkaana ja näyttää teille haukkujille että häviätte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enemmän haukutte. Sen paremmin se antaa halun olla ehdokkaana ja näyttää teille haukkujille että häviätte.
Lopeta jo napakymppi. Hävisit jo. Osta vaikka laskiaispulla ja nauti se kahvin kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo napakymppi. Hävisit jo. Osta vaikka laskiaispulla ja nauti se kahvin kanssa
Ja nekkariin ölisemään.
- Anonyymi
Minö tunnustan. Olin Demarien ehdokas ja en pöössyt ja sitten sain höödön puolueesta ,pahamieli tuli. Nyt sittön persuihin jo jöseneksi mutta tuli rötistyö vöhön kaikille ja eivöt sitten ottaneet ehdokkaasti ,tunnen katkeruutta kun eivöt ottaneet .Sittön vasemmisto otti minut ,en ole asioista samaa mieltö mutta kun pöösen valtuustoon köönnön taas takin ja perustan vaikka oman puolueen, repiköö siitö.
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427