Kyselisin siitä parturi-kampaamo monasta(kauppakadulla), että onko siellä samat kampaajat kuin mona tivolissa? Kerran olen käynyt siellä mona tivolissa ja jälki ei todellakaan ollut hyvää. Millaisia kokemuksia teillä on monasta ja minkä ikäistä porukkaa siellä yleensä käy? millainen hintataso?
mona
13
6023
Vastaukset
- vakiasiakas
monan pääpaikassa eri työntekijät kuin prisman tivolissa. myös omistaja sari harju työskentelee keskustassa ja on ERITTÄIN taitava leikkaamaan ja värjäämään hiukset, hinta hieman kalliimpi kuin tivolissa. ikäjakauma vauvasta vaariin...
tivolissakin kaksi hyvää parturi-kampaajaa jotka osaavat hommansa ammattitaidolla!!!- henni8
on hyvä parturi-kampaamo, itse käyn siellä. tytöt osaa hommansa. Viime kesänä tekivät minulle häihin kampauksen ja tosi hyvä tuli.Eikä pahan hintainenkaan. Aion käydä jatkossakin
- zone
ketkä ne kaksi hyvää tivolissa on, tiedätkö nimiä/minkä näkösiä?
- henni8
zone kirjoitti:
Miia on yksi vaalee ja Sanna on toinen.Sitten siinä on Susanna..
- yip
zone kirjoitti:
Nyt siellä on yksi uusi, onkohan se kati...Olen käynyt sekä monassa että mona tivolissa, enkä kyllä ole huonoa palvelua saanut, hiukset on olleet hyvät aina. taitavat olla kaikki poikkeuksellisen positiivista sakkia.
- Mona kampaamo
Sari? Ei kyllä ole Sari kuin Sara?
Onko vaihtanut nimensä?
- Anonyymi
Kävin tänään ikimuistoisessa parturissa prisman Monassa. Aika oli klo 9.00. Sisälle pääsin noin 10 minuuttia yli 9. Puhelin soi koko ajan ja parturi vastasi. Tukan leikkuu alkoi 14 yli. Tukanleikkuun aikana parturi vastasi 11 puheluun ja kahteen paikalla käyneen henkilön ajan varaukseen. Tukanleikkuu päättyi 9. 50. Olisi lopputulos voinut olla parempikin mutta olkoon. On kohtuutonta pistää yksi ihminen puhelin neidiksi ja samalla leikkaamaan asiakkaan hiuksia.
- Anonyymi
Ja sinä päätit avautua siitä täällä etkä paikan päällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä päätit avautua siitä täällä etkä paikan päällä?
Kerroin mielipiteeni myös parturille. Eikä se ole mielestäni hänen syynsä. Hänet on laitettu vain sellaiseen tilanteeseen.
- Anonyymi
Käy seuraavan kerran alice cooperilla parturissa niin ei mene kauan;)
- Anonyymi
Munativoli?
- Anonyymi
Kävin kerran.prismassa ja tykkäsin
- Anonyymi
Hyvä palvelu hiukset leikattiin olin tosi tyytyväinen pitäis käydä uudestaan👍🌹
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27410106K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2165809Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1705336PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *824969Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot143242Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe42618- 2122509
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122319Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3742129- 272055