Miksi koirani haluaa useasti laittaa kuonon hameeni alle?
Olen aika huolestunut .
Koirani nuolee
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hajut houkuttaa. Koiralla on tarkka nenä. Nuuskiihan ne toistensa takapuoliaankin ja nuolevat itsensäkin pepun, paperia kun eivät käytä.
- Anonyymi
Koiranomistajien toosa haisee yleensä korttelin päähän ihan ihmisenkin hajuaistilla
- Anonyymi
Piski ei erota ollaanko ulkona vai sängyssä makkarissa!
- Anonyymi
Koirani ei nuku makkarissa vaan hullaantuu aina kun istun tai puuhailen jotain..
- Anonyymi
Ihan luonnollista. Tulehdusriskihän siinä on, koska koirat nuolevat anustaan. Emäntää nuollessa kolibakteerit siirtyvät ihmisen munasarjoihin. Riski on kuitenkin pieni, jos a) oolet neitsyt tai b) sinulla oli jo vaihdevuodet. Muussa tapauksessa on syytä mennä gynekologille, vaikkei oireita olisikaan. Pahassa tilanteessa märkäkertymä poistetaan leikkauksella, jottei jouduta poistamaan sukuelimiä. Lisää aiheesta: https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00746
- Anonyymi
Kiitos tiedoista!!
Omani pieni koira rakastaa jalkojani. Siis jalkateriäni ja varpaita. Joka ilta nukkumaan mennessä pitää muutamaan kertaan nuolaista. Nyt kun koiralle ikää tulee lisää niin huomaan tämän homman hieman hiipuneen. Jäänee pois jossain kohtaa.
- Anonyymi
Onko hameen alla munat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hameen alla munat
Ei vaan päällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762414Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2792066Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi851008Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58933- 70868
- 68799
- 71785
- 54784
- 106778
- 65777