Pitää olla varovainen ja mielellään mitään ei kannata asentaa Android puhelimeen ettei se jälleen saastu.
Android puhelimen ohjelmisto on taas saastunut mutta iPhonessa ei tätä ongelmaa ole.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/9f8f9c7b-ef59-400f-b79a-c2165c000719
Varovasti taas Android ohjelmien kanssa
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
iPhone miksi sitä ei kannata ostaa , sitä ei ole suunniteltu hyvin.iPhone on vain tietokone, jossa sattuu olemaan puhelin kumpikaan puoli laitteesta ei ole loistava.
Se on kallis.Jos iPhone ei olisi Applen tuotos, sitä olisi jo alettu vuokrata halvalla kuukausimaksulla.- Anonyymi
Eli siis Amdroidiko ei ole älypuhelin, eli pieni toetokone?
Silti saastuu?
- Anonyymi
Ei pelkkä Android varmaankaan itsestään saastu, mutta jos siihen puhelimeen latailee jotain levottomia appseja, niin niiden mukana voi tulla pöpöjä. Ja kyllähän siihen omenapuhelimeenkin voi tulla haittaohjelmia.
- Anonyymi
Tuossa uutisessa ei mitään höpöjä asennella vaan asentuu haittaohjelma.
iPhonella ei tätäkään vaaraa ole
- Anonyymi
Ei kukaan moista roskaa edes asentaisi:D
- Anonyymi
n. miljardi kertaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
n. miljardi kertaa..
Miljardi hölmöä siis:D
- Anonyymi
Apple vie ja iLampaat juoksee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apple vie ja iLampaat juoksee
Nyt ei ollut kyse iphonesta vaan androidista, pysy asiassa.
- Anonyymi
Hyvä sääntö tosiaan on se, ettei asenna mitään ylimääräistä mitä ei ole pakko käyttää. Jokainen appi on riski ja kun sen kehittäjältä loppuu kiinnostus niin seuraava projektin omistaja voikin jo muuttaa ohjelman haittaohjelmaksi.
Eli siis: Asenna niin vähän lisäohjelmia kuin mahdollista. Monia palveluita voi käyttää myös selaimen kautta.
Kerran vuodessa käy ohjelmat lävitse ja poistaa ne joita oikeasti ei tarvitse.- Anonyymi
Ja tämä pngelma koskee nimenomaan Android puhelimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä pngelma koskee nimenomaan Android puhelimia.
Sama homma iphonessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama homma iphonessa.
Ei ole, jos lukea osaat niin uutisessa oli vain Android vaarassa saastua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, jos lukea osaat niin uutisessa oli vain Android vaarassa saastua.
Lue 2 vk uutiset iphone vuotaa ja se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Sulata tätä faktaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue 2 vk uutiset iphone vuotaa ja se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Sulata tätä faktaa.
Käy sinä koulussa eläkä lintsaa että opit lukemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy sinä koulussa eläkä lintsaa että opit lukemaan
Älä jaksa vääntää. Vaikka sokeasti ihannoit Iponea, niin se ei todista, etteikö siihenkin pääsisi haittaohjelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa vääntää. Vaikka sokeasti ihannoit Iponea, niin se ei todista, etteikö siihenkin pääsisi haittaohjelmia.
Sinä tässä väännät, minä en ihaile mitään ja olen varmasti enemmän käyttänyt myös androideja kuin sulla on ikää.
Opettele lukeemaan, vain android saastuu tässäkin uutisessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tässä väännät, minä en ihaile mitään ja olen varmasti enemmän käyttänyt myös androideja kuin sulla on ikää.
Opettele lukeemaan, vain android saastuu tässäkin uutisessa.Mikset lue appstore APPLEN kauppa saat sieltä saastuneen sovelluksen ja vaikka mitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset lue appstore APPLEN kauppa saat sieltä saastuneen sovelluksen ja vaikka mitä.
Voisitko linkata yhden sellaisen?
Ai et, miksi et? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko linkata yhden sellaisen?
Ai et, miksi et?iPhone on yhtä turvaton kuin muut älypuhelimet, se hakkerin osuma on ihan tuurista kiinni, ketä vähäänkään seuraa mobiiliuutisia laajemmin tietää sen, mutta kuka haluaa uskoa omasta rakkaastaan pahaa? ps. tietotekniikan ammattilaiset ovat todenneet näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele lukeemaan, vain android saastuu tässäkin uutisessa."Tässä uutisessa" joo joo joo. Mutta niitä on muitakin uutisia, jotka kertoo myös Applen haavoittuvuudesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621552Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271502Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2241236- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3261085Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1661064Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3091024- 781016