Siis CMorella väittävät että vika on chromecastissa kun teksti pitää aina kytkeä erikseen kun katsoo chromecastilla. Oletuskieli on suomi kytkettynä päälle, ja teksti tulee vasta kun kytkee eri kielelle/pois ja takasin. Sain myös muutamaksi kerraksi toimimaan poistamalla sovelluksen tiedot asetuksista(tallennustilan tyhjennys). Vika oli jo pari vk sitten kun kävin kahtomaan teho-osastoo. En tiiä onko sama vika muissa ohjelmissa joissa on tekstitykset, en oo testannu.
Maanantaina resetoin chromecastin, poistin google homen ja CMoren ja latasin uudelleen. Ei hyödyttänyt.
Siis se lähinnä kiinnostaa tässä että polttaako sovellus valitun tekstin vai meneekö se erillisenä datana chromecastiin? Jotenki en usko että se menee erikseen, vaan olipa sovellus mikä tahansa, se polttaa valitun tekstin ja se on osa kuvaa, chromecastilla/google homella ei oo tietoakaan koko tekstistä, koska se on osa kuvaa, ja poltettu siihen. Muuten ois google homessa mahdollista vaihtaa kieli/kytkeä pois.
Näyttääkö chromecast tekstit poltettuna?
Anonyymi
1
255
Vastaukset
- Anonyymi
Kyselin huvikseni vielä uudestaan cmorelta että mikä vika on kun tekstit pitää erikseen laittaa, tällä kertaa sanovat että joskus voi olla että nimenomaan chromecastilla kahtoessa pitää erikseen tekstit laittaa, siis ohjelmissa joissa irtotekstit. Nyt eivät enää käskeneet resetoimaan chromecastii ja päivittämään cmorea & google homea. Vika myönnetty mutta tuon kun korjaisivat ois vielä kätevämpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631083Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734